Yerleşkeler

Sevgili Öğrencilerimiz,

DGS Ek yerleştirme sonuçlarına göre, Beykent Ailesinin üyesi oldunuz. Sizi gösterdiğiniz başarıdan dolayı kutluyor, ailenizi de sizin gibi başarılı bir evlat yetiştirdiği için tebrik ediyoruz.

Üniversitemizi tercih ederek, geleceğiniz adına sağlam bir adım atmış bulunmaktasınız. Temelleri sağlam atılmış bir gelecek; nitelikli, programlı, üretebilen eğitimle hayat bulur. Eğitim – öğretimin yalnızca bilgi aktarımı olmadığı ve yetiştirilen bireylerin toplumun önemli birer parçası olduğu bilinciyle hareket eden Üniversitemiz, sizleri küresel rekabete hazırlayacaktır. Etkin öğrenme stratejilerine sahip, analitik düşünebilen, yaratıcı, özgün, girişken ve sosyal becerileri yüksek bireylere dönüşmenizi sağlamak için son derece modern bir eğitim programına tabi tutulacaksınız.

Beykent Ailesinin bir üyesi olarak, kapıdan içeri attığınız ilk adımınızla birlikte, güçlü akademik kadromuz ve gelişmiş iş olanaklarının yanı sıra, sosyal imkânlarımızla yanınızda olacağımızdan emin olabilirsiniz. Öğrenciliğiniz süresince, yabancı dil eğitimi, yerleşkelerimizdeki sosyal yaşam, burs seçenekleri, staj imkânları ve sosyal etkinliklerimizden yararlanmanızın ötesinde, mezuniyetiniz sonrasında da yanınızda olacağımızı bilmenizi isterim. Uluslararası alanda iş birliği yaptığımız kuruluşlar, kaliteli iş olanakları ve Kişisel Gelişim ve Kariyer Birimimizle her daim yanınızdayız. Başarı dolu bir geleceğe atacağınız tüm adımlarınızda sizinleyiz…

Size ve ailenize sağlık, mutluluk ve başarı dolu günler diliyor, sevgiyle gözlerinizden öpüyorum.

Prof. Dr. Volkan ÖNGEL
Rektör

 

DGS EK KAYIT İŞLEMLERİ

2023-2024 Eğitim - Öğretim Yılı DGS Ek Kayıt işlemleri, 13 - 19 Ekim 2023 tarihleri arasında Ayazağa - Maslak Yerleşkesi ve Beylikdüzü Yerleşkesinde gerçekleştirilecektir. E-Kayıt işlemleri 13-16 Ekim 2023 tarihleri arasında https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit adresinden gerçekleştirilecektir.

YERLEŞKEYE GELMEDEN BÜTÜN KAYIT İŞLEMLERİNİ KOLAYLIKLA YAPABİLİRSİN

1) ELEKTRONİK KAYIT (E-KAYIT)

İstanbul Beykent Üniversitesine 2023 - 2024 Akademik Yılında kayıt hakkı kazanan adaylar 13 - 16 Ekim 2023 tarihlerinde E-Devlet şifreleri* ile https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit adresine giriş yaparak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı bölümünden kayıt işlemlerini yapabilirler.

Sadece 7 Adımda E-Kayıt Yapabilirsin!

  1. Öğrenci numaranızı https://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/no_query.aspx adresinden, T.C. kimlik numarası ve baba adı bilgilerinizi girerek öğreniniz. Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yaparken “Şifre Sıfırla” butonunu kullanarak kendi şifrenizi oluşturabilirsiniz. 
  2. E-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemlerini tamamlayabilmek için öncelikle mali kayıt işlemlerinizi tamamlayınız. Üniversitemizin programlarına yerleşen ve kayıt işlemlerini E-Devlet üzerinden tamamlamak isteyen öğrencilerimizin, https://pos.beykent.edu.tr adresinden “3D Secure” yöntemiyle kredi kartından tek çekim ya da taksitli, anlaşmalı bankalar aracılığıyla peşin ödeme veya Senetsiz Tahsilat Sistemi ile taksitli ödeme seçenekleri bulunmaktadır.
  3. E-Devlet web sitesine giriş yapmak için, E-Devlet mobil uygulamasını indiriniz ya da www.turkiye.gov.tr linkine tıklayınız.
  4. E-Devlet kullanıcı hesabınıza giriş yapmak için, kullanıcı adı ve şifrenizi girdikten sonra, ana sayfadaki arama alanında ‘E-Kayıt’ yazarak arama butonuna tıklayınız. Açılan ekranda karşınıza çıkan YÖK Üniversite E-Kayıt linkine tıklayınız.
  5. YÖK Üniversite E-Kayıt sayfasında, E-Kayıt yöntemiyle kayıt alan üniversitelerin listesini göreceksiniz. Bu noktada ‘Devam Et’ butonuna tıklayarak ilerleyiniz.
  6. Ekranda ‘Yerleşme Bilgileriniz’ görünecektir. Bilgilerinizi mutlaka kontrol ediniz.
  7. Bilgilerinizin doğru olması durumunda ‘Başvur’ butonuna tıklayarak kaydınızı tamamlayabilir ve ekranda barkodlu E-Kayıt belgenizi görebilirsiniz.

ÖNEMLİ NOT: Barkodlu E-Kayıt belgenizi ileride ihtiyaç duyabileceğiniz düşüncesi ile saklamanızı önemle hatırlatırız. Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Üniversite E-Kayıt Kullanım Kılavuzu için www.yok.gov.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Öğrenci El Kitapçığı için tıklayınız.

  • Güzel Sanatlar Fakültesi (Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü hariç)
  • Hukuk Fakültesi
  • İletişim Fakültesi
  • Mühendislik - Mimarlık Fakültesi

  • Fen - Edebiyat Fakültesi
  • Güzel Sanatlar Fakültesi (Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü)
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi

Kayıt işlemi için yerleşkemize gelmeden önce

https://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/ogr_on_kayit_op.aspx adresinde yer alan web ön kayıt bilgi formunun eksiksiz doldurulması ve kayıt sırasında imzalı çıktısının teslim edilmesi gerekmektedir. 

DGS Ek Düzey Belirme Sınavı

13 Ekim Cuma günü saat 14.15 ‘de 16 Ekim Pazartesi saat 10.00’da 17,18 Ekim tarihlerinde saat 10.00- 14.15 arasında 19 Ekim Perşembe günü saat 10.00’da Beylikdüzü Yerleşkemizde 
D-418 numaralı laboratuvarda Düzey Belirleme Sınavı yapılacaktır.
DBS’den belirli bir puan alan öğrencilerimizin hazırlık muafiyeti için girdikleri ikinci aşama sınavı olan BULET için gerekli bilgiler (tarih, yerleşke, zaman) ise DBS esnasında verilecektir.

DGS EK KAYIT İŞLEMLERİ İLE İLGİLİ BİLMENİZ GEREKENLER

Dikey Geçiş (DGS) ile Kesin Kayıt için Gerekli Belgeler

Lisans öğrenimine başlama hakkı elde eden öğrencilere ön lisans eğitimi sırasında almış oldukları derslerden eş değer kabul edilenlere muafiyet verilerek ve kredileri dikkate alınarak, programdan alması gereken dersler belirlenir. Öğrencinin alması gereken derslere göre programa kaydı yapılarak, eğitime devam hakkı verilir. Yabancı dille öğretim yapılan programlarda ve zorunlu yabancı dil hazırlık sınıfı bulunan programlarda öğrencilerin lisans programına başlayabilmeleri için üniversitenin yapacağı yabancı dil muafiyet sınavını geçmeleri veya yabancı dil hazırlık sınıfına devam ederek başarılı olmaları gerekir. Yabancı dil hazırlık sınıfında ve lisans eğitim-öğretimi sırasında öğrenciler üniversitenin eğitim-öğretim yönetmeliğine tabi olurlar. Dikey geçiş yapan öğrenciler 2547 sayılı Kanunun 44 üncü maddesindeki hükümlere göre öğrenimlerine devam ederler.

  1. Ön Lisans Diploması veya Geçici Mezuniyet Belgesi aslı,
  2. Lise Diploması aslı veya Geçici Mezuniyet Belgesi aslı,
  3. WEB ön kayıt ekranı çıktısı,
  4. DGS Sonuç Belgesi çıktısı,
  5. Nüfus cüzdanının ön yüzünün fotokopisi,
  6. Transkript (Onaylı),
  7. Ders içerikleri (Onaylı),
  8. Askerlik çağındaki öğrenci adaylarından; ilgili askerlik şubesinden alacakları tecilli olduklarını gösterir belge veya askerlik görevini yapmış olanlardan durumlarını belirten belge. (Bu belge 2002 yılı ve sonrası doğumlulardan istenmez)

  • Kayıt için yerleşkelerimize gelmeden önce; gerekli tüm belgeleri hazırlamanızı ve teslim edeceğiniz belgelerin bir kopyasını ileride ihtiyaç duyabileceğiniz düşüncesi ile saklamanızı önemle hatırlatırız. E-Kayıt yaptıracak öğrencilerimizin de 13 - 16 Ekim tarihleri arasında Ön Lisans transkripti ve ders içeriklerinin Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir.
  • Belirtilen tarih aralığında kayıt işlemini gerçekleştirmeyen öğrenciler, Beykent Üniversitesine kayıt yaptırma haklarını terk etmiş sayılırlar.

  • Vadeli ödemelerde banka taksitlendirmesi seçeneğini kullanacak kişilerin TÜRK EKONOMİ BANKASI (TEB), YAPI KREDİ BANKASI (YKB) ve DENİZBANK şubelerinden ödeme velisi olacak kişi ile başvurmaları gerekmektedir.
  • Vadeli ödemelerde kredi kartı ödeme seçeneğini kullanacak kişilerin;

E-Kayıt yaptıracak öğrenciler için Üniversite  Yerleşkelerine gelmeden anlaşmalı kartlarla sanal pos üzerinden limitlerinin uygun olması halinde kayıt yaptırması mümkündür. (Bonus, World, Maximum, Paraf, Card Finans ve Ziraat Combo Kart)

Üniversite yerleşkelerinde kayıt işlemi yaptıracak öğrenciler için de anlaşmalı kartlarla sanal pos üzerinden limitlerinin uygun olması halinde kayıt yaptırması mümkündür. (Bonus, World, Maximum, Paraf, Card Finans ve Ziraat Combo Kart)

  • Vadeli ödemelerde 8 eşit taksit uygulanır.
  • Fiyatlar 2023-2024 Eğitim-Öğretim dönemi için olup, 1 yıllık eğitim bedeli karşılığıdır.
  • Fiyatlara KDV dahil değildir. 
  • Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere verilen burs yalnızca eğitim-öğretim ücretini kapsar.
  • Burslardan veya indirimlerden (kardeş indirimleri hariç) yalnızca biri geçerlidir.
  • Taksitli ödemelerde %40 vade farkı uygulanmaktadır. 

  • https://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/ogr_on_kayit_op.aspx adresinden web ön kayıt bilgi formunu doldurunuz, sisteme kaydettikten sonra internet çıktısını alarak imzalayınız.
  • Kayıt için gerekli diğer tüm evraklarınızı tamamlayınız.
  • Ödemenizi nakit olarak yaptıysanız, dekontunuzu kayıt işlemleri sırasında yanınızda bulundurunuz.
  • Ödemenizi anlaşmalı bankalarımız aracılığıyla vadeli olarak yapacaksanız, kayıt işleminden önce bankadaki işlemlerinizi tamamlayınız.
  • 13 - 19 Ekim 2023 tarihleri arasında yerleşkelerimize şahsen gelerek evraklarınızı teslim ediniz.
  • Öğrenci belgenizi, öğrenci kimlik kartınızı ve öğrenci el kitabını teslim alarak kayıt işlemlerinizi tamamlayınız.
  • Eğitim dili tamamen veya kısmen İngilizce olan bölümlerimizi kazandıysanız, kayıt işleminiz tamamlandıktan sonra Yabancı Diller Yüksekokulu masasına uğrayarak Düzey Belirleme Sınavı için başvurunuzu yapınız veya geçerliliği kabul edilen yabancı dil sınavlarına ait sonuç belgenizin aslını teslim ediniz.
  • Daha önce başka bir yükseköğretim kurumunda eğitim gördüyseniz, ders muafiyeti ve intibak işlemlerinin yapılabilmesi için gerekli evrakları intibak masasına teslim etmeyi unutmayınız.

Akademik Takvim

Üniversitemizdeki öğrenim hayatınız, akademik takvimle düzenlenir. Her akademik yılın başında akademik takvim, Üniversitemiz web sayfasında ilan edilir. Akademik takvimde değişiklik yapılması durumunda, ilgili değişiklikler yine web sayfamızda duyurulur. Akademik takvimin tüm öğrencilerimiz tarafından takip edilmesi zorunludur.

Belge Talepleri

Öğrenim hayatınız boyunca ihtiyaç duyacağınız belgeler (öğrenci belgesi, transkript, vb.) için Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına başvurmanız gerekmektedir.

Yönetmelik ve Yönergeler

Öğrencilerimiz, Üniversitemiz tarafından yayınlanan yönetmelik ve yönergeler ile Yükseköğretim Kurumları Öğrenci Disiplin Yönetmeliği’ne uymakla yükümlüdürler. Yönetmelik ve yönergelerin aşağıdaki linkten takibi öğrencilerimizin sorumluluğundadır.https://www.beykent.edu.tr/yonetmelikler-yonergeler

Bildirimler

Üniversitemiz akademik ve idari birimleri tarafından öğrencilerimize yapılacak olan bildirimlerde beykent.edu.tr uzantılı kurumsal e-posta adresi kullanılır. beykent.edu.tr uzantılı e-posta adresine yapılan duyurular, öğrencinin kendisine tebliğ edilmiş sayılır. İlgili e-posta hesabının takibi öğrencinin sorumluluğundadır.

İletişim

Ayrıntılı bilgi ve sorularınız için info@beykent.edu.tr adresinden e-posta yolu ile ya da 444 1997 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.

Ayazağa - Maslak Yerleşkesi
Ayazağa - Maslak Yerleşkesi
Beylikdüzü Yerleşkesi
Beylikdüzü Yerleşkesi
Hadımköy Yerleşkesi
Hadımköy Yerleşkesi
Taksim Yerleşkesi
Taksim Yerleşkesi