Üniversitene Hoş Geldin!

e-Kayıt Videosunu İzlemek İçin 'Play' Butonuna Tıklayınız

 

Sevgili Öğrencimiz,

Beykent Üniversitesi’ne Hoş Geldiniz.

Sahip olduğunuz bilgi ve becerilerinize yenilerini ekleyerek, kariyerinizi ve geleceğinizi şekillendireceğiniz öğrenim hayatınız boyunca; Üniversitemizin güçlü ve alanında uzman akademik kadrosu, teknolojik altyapısı, sosyal ve kültürel zenginliği ile uluslararası eğitim imkanlarından en üst seviyede yararlanmanızı diliyoruz.

Prof. Dr. Murat FERMAN

Rektör

 

ÜNİVERSİTEYE KAYIT İŞLEMLERİ

2019 - 2020 Eğitim - Öğretim Yılı DGS ile yerleşen öğrencilerin kayıt işlemleri, 9 - 13 Eylül 2019 tarihleri arasında Ayazağa - Maslak ve Büyükçekmece Yerleşkelerinde gerçekleştirilecektir.

e-Kayıt işlemleri 9 - 11 Eylül 2019 tarihleri arasında https://www.turkiye.gov.tr adresinden gerçekleştirilecektir.

1) Elektronik Kayıt (e-Kayıt)

Beykent Üniversitesi’ne 2019 - 2020 Eğitim - Öğretim yılında kayıt hakkı kazanan adaylar 9 - 11 Eylül 2019 tarihlerinde e-Devlet şifreleri* ile https://www.turkiye.gov.tr adresine giriş yaparak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı bölümünden kayıt işlemlerini yapabilirler.

7 ADIMDA e-KAYIT

  1. Öğrenci numaranızı https://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/no_query.aspx adresinden, T.C. kimlik numarası ve Baba Adı bilgilerinizi girerek öğreniniz. Sisteme ilk giriş şifreniz T.C. kimlik numaranızın ilk beş karakteri olarak belirlenmiştir.
  2. e-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemlerini tamamlayabilmek için öncelikle mali kayıt işlemlerinizi tamamlayınız. Üniversitemizin programlarına yerleşen ve kayıt işlemlerini e-Devlet üzerinden tamamlamak isteyen öğrencilerimizin, https://pos.beykent.edu.tr adresinden “3D Secure” yöntemiyle kredi kartından tek çekim ya da taksitli, anlaşmalı bankalar aracılığıyla Senetsiz Tahsilat Sistemi ile taksitli ödeme seçenekleri bulunmaktadır.
  3. e-Devlet web sitesine giriş yapmak için, e-Devlet mobil uygulamasını indiriniz ya da www.turkiye.gov.tr linkine tıklayınız.
  4. e-Devlet kullanıcı hesabınıza giriş yapmak için, kullanıcı adı ve şifrenizi girdikten sonra, ana sayfadaki arama alanında ‘e-Kayıt’ yazarak arama butonuna tıklayınız. Açılan ekranda karşınıza çıkan YÖK Üniversite e-Kayıt linkine tıklayınız.
  5. YÖK Üniversite e-Kayıt sayfasında, e-Kayıt yöntemiyle kayıt alan üniversitelerin listesini göreceksiniz. Bu noktada ‘Devam Et’ butonuna tıklayarak ilerleyiniz.
  6. Ekranda ‘Yerleşme Bilgileriniz’ görünecektir. Bilgilerinizi mutlaka kontrol ediniz.
  7. Bilgilerinizin doğru olması durumunda ‘Başvur’ butonuna tıklayarak kaydınızı tamamlayabilir ve ekranda barkotlu e-Kayıt belgenizi görebilirsiniz.

ÖNEMLİ NOT: Barkotlu e-Kayıt belgenizi ileride ihtiyaç duyabileceğiniz düşüncesi ile saklamanızı önemle hatırlatırız.

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Üniversite e-Kayıt Kullanım Kılavuzu için www.yok.gov.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

* E-Devlet şifrenizi PTT Merkez Müdürlüklerinden T.C. Kimlik Numaranızın bulunduğu kimliğinizi ibraz ederek temin edebilirsiniz.

2) Bireysel Kayıt

Kayıt işlemlerinizi aşağıdaki yerleşkelerimizde gerçekleştirebilirsiniz.

  • Ayazağa - Maslak Yerleşkesi
  • Büyükçekmece Yerleşkesi

Kayıt İçin Gerekli Belge ve Formlar

  1. DGS Sonuç belgesi çıktısı.
  2. Web Ön Kayıt Bilgi Formu: Kayıt işlemi için yerleşkelerimize şahsen gelmeden önce https://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/ogr_on_kayit_op.aspx adresinde yer alan web ön kayıt bilgi formunun eksiksiz doldurulması ve kayıt sırasında imzalı çıktısının teslim edilmesi gerekmektedir. Sisteme ilk giriş şifreniz T.C. kimlik numaranızın ilk beş karakteri olarak belirlenmiştir.
  3. Lise diplomasının aslı ve ön lisans diplomasının aslı veya ön lisans geçici mezuniyet belgesinin aslı.
  4. Onaylı ders içerikleri ve ön lisans transkript belgesinin aslı.
  5. T.C. Kimlik Kartı ön ve arka yüzünün fotokopisi.
  6. Askerlik çağındaki öğrenci adaylarının; ilgili askerlik şubesinden alacakları, tecilli olduklarını gösterir belge. (Bu belge 1998 yılı ve sonrası doğumlulardan istenmez.) Askerliğini yapmış öğrencilerin “Terhis Belgesi”, askerlik görevinden muaf olanların ise “Muafiyet Belgesi”nin aslı ve fotokopisini getirmeleri gerekmektedir.

DGS Ücretleri

Hukuk Fakültesi

2019-2020 Akademik Yılı Girişli

(Ücretli)

46.750 TL

2019-2020 Akademik Yılı Girişli

(%50 İndirimli)

23.375 TL

Diğer Bölümler

2019-2020-Akademik Yılı Girişli

(Ücretli)

34.925 TL

2019-2020-Akademik Yılı Girişli

(%50 İndirimli)

17.463 TL

2019-2020-Akademik Yılı Girişli

(%75 İndirimli)

8.731 TL

Kayıt İşlemleri ile İlgili Bilmeniz Gerekenler

• Kayıt için yerleşkelerimize gelmeden önce; gerekli tüm belgeleri hazırlamanızı ve teslim edeceğiniz belgelerin bir kopyasını ileride ihtiyaç duyabileceğiniz düşüncesi ile saklamanızı önemle hatırlatırız. e-Kayıt yaptıracak öğrencilerimizin herhangi bir belge getirmesine gerek yoktur.

• Belirtilen tarih aralığında kayıt işlemini gerçekleştirmeyen öğrenciler, Beykent Üniversitesi’ne kayıt yaptırma haklarını terk etmiş sayılırlar.

Ödeme İşlemleri

  1. Fiyatlara %8 KDV dahildir
  2. Vadeli ödemelerde banka taksitlendirmesi seçeneğini kullanacak kişilerin; Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi Bankası (YKB) ve Denizbank şubelerine, öğrenci adına ödeme yapacak kişi ile başvurmaları gerekmektedir.
  3. Vadeli ödemelerde kredi kartı ödeme seçeneğini kullanacak kişilerin, anlaşmalı kartlarla sanal pos üzerinden veya limitlerinin uygun olması halinde üniversitede ödeme yapması mümkündür. (Bonus, World, Maximum, Paraf, Card Finans)
  4. Vadeli ödemelerde 10 eşit taksit uygulanır.
  5. Fiyatlar 2019 - 2020 Eğitim - Öğretim Yılı için olup, 1 yıllık eğitim bedeli karşılığıdır.
  6. Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere verilen burs yalnızca eğitim - öğretim ücretini kapsar.
  7. Burslardan veya indirimlerden (kardeş indirimleri hariç) yalnızca biri geçerlidir.
  8. Peşin ödemelerde %5 peşin ödeme indirimi uygulanacaktır.

Online Ödeme (İnternetten Kredi Kartı ile e-Ödeme)

https://pos.beykent.edu.tr internet adresinden “3D Secure” yöntemiyle kredi kartınızı kullanarak ödeme yapabilirsiniz.

https://pos.beykent.edu.tr/ internet adresine giriş için;

  • Sistem, öğrenci numaranızı ve otomasyon şifrenizi girmenizi isteyecektir.
  • Öğrenci numaranız, daha önce doldurmuş olduğunuz ön kayıt formunda belirtilmiştir.
  • Otomasyon şifreniz ise ilk giriş için T.C. kimlik numaranızın ilk beş karakteri olarak belirlenmiştir.

Ardından öğrenci numaranız ve yeni şifreniz ile https://pos.beykent.edu.tr/ adresinden ödeme işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.

Nakit Ödeme

Üniversitemiz ile anlaşması bulunan Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi (YKB) ve Denizbank’ın Türkiye’de bulunan herhangi bir şubesinden, senelik öğrenim ücretinin tamamını öğrenci numaranızı söyleyerek ödeyebilirsiniz.

Senetsiz Tahsilat Sistemi (STS)

Üniversitemiz ile anlaşması bulunan Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi (YKB) ve Denizbank aracılığı ile öğrenim ücretini taksitle ödeme imkânınız bulunmaktadır. Taksitli ödeme işlemleri; 25 - 65 yaş aralığında ve öğrenci olmayan veli üzerinden yapılmaktadır. Banka tarafından velinin mali sicil sorgulaması yapılarak, olumsuz bir kayıt bulunmaması durumunda kredili mevduat hesabı açılmaktadır. Ödemelerde gecikme olmadığı sürece, banka tarafından hiçbir faiz ücreti alınmamaktadır. Bu işlem Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi (YKB) ve Denizbank’ın bütün şubelerinden yaptırılabilmektedir.

KAYIT İŞLEMLERİNİZİ TAMAMLAMANIZ İÇİN YAPMANIZ GEREKENLER

  • https://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/ogr_on_kayit_op.aspx adresinden web ön kayıt bilgi formunu doldurunuz, sisteme kaydettikten sonra internet çıktısını alarak imzalayınız.
  • Kayıt için gerekli diğer tüm evraklarınızı tamamlayınız.
  • Ödemenizi nakit olarak yaptıysanız, dekontunuzu kayıt işlemleri sırasında yanınızda bulundurunuz.
  • Ödemenizi anlaşmalı bankalarımız aracılığıyla vadeli olarak yapacaksanız, kayıt işleminden önce bankadaki işlemlerinizi tamamlayınız.
  • 9-13 Eylül 2019 tarihleri arasında yerleşkelerimize şahsen gelerek evraklarınızı teslim ediniz.
  • Öğrenci belgenizi, öğrenci kimlik kartınızı ve öğrenci el kitabını teslim alarak kayıt işlemlerinizi tamamlayınız.
  • Eğitim dili tamamen veya kısmen İngilizce olan bölümlerimizi kazandıysanız, kayıt işleminiz tamamlandıktan sonra Yabancı Diller Yüksekokulu masasına uğrayarak Düzey Belirleme ve Yeterlilik Sınavı için başvurunuzu yapınız veya geçerliliği kabul edilen yabancı dil sınavlarına ait sonuç belgenizin aslını teslim ediniz.
  • Daha önce başka bir yükseköğretim kurumunda eğitim gördüyseniz, ders muafiyeti ve intibak işlemlerinin yapılabilmesi için gerekli evrakları intibak masasına teslim etmeyi unutmayınız.

Akademik Takvim

Üniversitemizdeki öğrenim hayatınız akademik takvimle düzenlenir. Her akademik yılın başında akademik takvim üniversitemiz web sayfasında ilan edilir. Akademik takvimde değişiklik yapılması durumunda, ilgili değişiklikler yine web sayfamızda duyurulur. Akademik takvimin tüm öğrencilerimiz tarafından takip edilmesi zorunludur.

Belge Talepleri

Öğrenim hayatınız boyunca ihtiyaç duyacağınız belgeler (öğrenci belgesi, transkript, vb.) için Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına başvurmanız gerekmektedir.

Yönetmelik ve Yönergeler

Öğrencilerimiz, üniversitemiz tarafından yayınlanan yönetmelik ve yönergeler ile Yükseköğretim Kurumları Öğrenci Disiplin Yönetmeliği’ne uymakla yükümlüdürler. Yönetmelik ve yönergelerin aşağıdaki linkten takibi öğrencilerimizin sorumluluğundadır.

https://www.beykent.edu.tr/yonetmelikler-yonergeler

Bildirimler

Üniversitemiz akademik ve idari birimleri tarafından öğrencilerimize yapılacak olan bildirimlerde beykent.edu.tr uzantılı kurumsal e-posta adresi kullanılır. beykent.edu.tr uzantılı e-posta adresine yapılan duyurular, öğrencinin kendisine tebliğ edilmiş sayılır. İlgili e-posta hesabının takibi öğrencinin sorumluluğundadır.

İletişim

Ayrıntılı bilgi ve sorularınız için info@beykent.edu.tr adresinden e-posta yolu ile ya da 444 1997 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.