Yerleşkeler

 

DGS KAYIT İŞLEMLERİ

2020 - 2021 Eğitim - Öğretim Yılı DGS kayıt işlemleri, 9-15 Ekim tarihleri arasında Ayazağa - Maslak, Beylikdüzü ve Hadımköy Yerleşkelerinde gerçekleştirilecektir. E-Kayıt işlemleri 9-13 Ekim tarihleri arasında https://www.turkiye.gov.tr adresinden gerçekleştirilecektir.

YERLEŞKEYE GELMEDEN BÜTÜN KAYIT İŞLEMLERİNİ KOLAYLIKLA YAPABİLİRSİN

1) ELEKTRONİK KAYIT (E-KAYIT)

Beykent Üniversitesine 2020 - 2021 Eğitim - Öğretim yılında kayıt hakkı kazanan adaylar 9-13 Ekim tarihlerinde E-Devlet şifreleri* ile https://www.turkiye.gov.tr adresine giriş yaparak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı bölümünden kayıt işlemlerini yapabilirler.

Sadece 7 Adımda E-Kayıt Yapabilirsin!

  1. Öğrenci numaranızı https://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/no_query.aspx adresinden, T.C. kimlik numarası ve baba adı bilgilerinizi girerek öğreniniz. Sisteme ilk giriş şifreniz T.C. kimlik numaranızın ilk beş karakteri olarak belirlenmiştir.
  2. E-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemlerini tamamlayabilmek için öncelikle mali kayıt işlemlerinizi tamamlayınız. Üniversitemizin programlarına yerleşen ve kayıt işlemlerini E-Devlet üzerinden tamamlamak isteyen öğrencilerimizin, https://pos.beykent.edu.tr adresinden “3D Secure” yöntemiyle kredi kartından tek çekim ya da taksitli, anlaşmalı bankalar aracılığıyla Senetsiz Tahsilat Sistemi ile taksitli ödeme seçenekleri bulunmaktadır.
  3. E-Devlet web sitesine giriş yapmak için, E-Devlet mobil uygulamasını indiriniz ya da www.turkiye.gov.tr linkine tıklayınız.
  4. E-Devlet kullanıcı hesabınıza giriş yapmak için, kullanıcı adı ve şifrenizi girdikten sonra, ana sayfadaki arama alanında ‘E-Kayıt’ yazarak arama butonuna tıklayınız. Açılan ekranda karşınıza çıkan YÖK Üniversite E-Kayıt linkine tıklayınız.
  5. YÖK Üniversite E-Kayıt sayfasında, E-Kayıt yöntemiyle kayıt alan üniversitelerin listesini göreceksiniz. Bu noktada ‘Devam Et’ butonuna tıklayarak ilerleyiniz.
  6. Ekranda ‘Yerleşme Bilgileriniz’ görünecektir. Bilgilerinizi mutlaka kontrol ediniz.
  7. Bilgilerinizin doğru olması durumunda ‘Başvur’ butonuna tıklayarak kaydınızı tamamlayabilir ve ekranda barkodlu E-Kayıt belgenizi görebilirsiniz.

ÖNEMLİ NOT: Barkodlu E-Kayıt belgenizi ileride ihtiyaç duyabileceğiniz düşüncesi ile saklamanızı önemle hatırlatırız. Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Üniversite E-Kayıt Kullanım Kılavuzu için www.yok.gov.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Öğrenci El Kitapçığı için tıklayınız.

2) BİREYSEL KAYIT İÇİN:

Sevgili Öğrencilerimiz,

ÖSYM yerleştirme sonuçlarına göre, Beykent Ailesinin üyesi oldunuz. Sizi gösterdiğiniz başarıdan dolayı kutluyor, ailenizi de sizin gibi başarılı bir evlat yetiştirdiği için tebrik ediyoruz. 

Üniversitemizi tercih ederek, geleceğiniz adına sağlam bir adım atmış bulunmaktasınız. Temelleri sağlam atılmış bir gelecek; nitelikli, programlı, üretebilen eğitimle hayat bulur. 

Eğitim – öğretimin yalnızca bilgi aktarımı olmadığı ve yetiştirilen bireylerin toplumun önemli birer parçası olduğu bilinciyle hareket eden Üniversitemiz, sizleri küresel rekabete hazırlayacaktır.

Etkin öğrenme stratejilerine sahip, analitik düşünebilen, yaratıcı, özgün, girişken ve sosyal becerileri yüksek bireylere dönüşmenizi sağlamak için son derece modern bir eğitim programına tabi tutulacaksınız.

Beykent Ailesinin bir üyesi olarak, kapıdan içeri attığınız ilk adımınızla birlikte, güçlü akademik kadromuz ve gelişmiş iş olanaklarının yanı sıra, sosyal imkânlarımızla yanınızda olacağımızdan emin olabilirsiniz.

Öğrenciliğiniz süresince, yabancı dil eğitimi, yerleşkelerimizdeki sosyal yaşam, burs seçenekleri, staj imkânları ve sosyal etkinliklerimizden yararlanmanızın ötesinde, mezuniyetiniz sonrasında da yanınızda olacağımızı bilmenizi isterim.

Uluslararası alanda iş birliği yaptığımız kuruluşlar, kaliteli iş olanakları ve Kişisel Gelişim ve Kariyer Birimimizle her daim yanınızdayız.

Başarı dolu bir geleceğe atacağınız tüm adımlarınızda sizinleyiz…

Size ve ailenize sağlık, mutluluk ve başarı dolu günler diliyor, sevgiyle gözlerinizden öpüyorum.

Prof. Dr. Murat Ferman
Rektör

• Güzel Sanatlar Fakültesi (Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümü hariç)

• Hukuk Fakültesi

• İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

• İletişim Fakültesi

• Mühendislik - Mimarlık Fakültesi 

• Diş Hekimliği Fakültesi

• Fen - Edebiyat Fakültesi

• Güzel Sanatlar Fakültesi (Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümü)

• Sağlık Bilimleri Yüksekokulu

• Tıp Fakültesi 


Kayıt işlemi için yerleşkelerimize gelmeden önce 
https://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/ogr_on_kayit_op.aspx adresinde yer alan web ön kayıt bilgi formunun eksiksiz doldurulması ve kayıt sırasında imzalı çıktısının teslim edilmesi gerekmektedir. 

 

DBS ve BULET Sınavları
TarihYerleşke
9 Ekim CumaAyazağa - Maslak Yerleşkesi / Beylikdüzü Yerleşkesi Avalon Binası
13 Ekim SalıBeylikdüzü Yerleşkesi Avalon Binası
14 Ekim ÇarşambaAyazağa - Maslak Yerleşkesi
15 Ekim PerşembeBeylikdüzü Yerleşkesi Avalon Binası
16 Ekim CumaAyazağa - Maslak Yerleşkesi

Not 1: Haftasonu alınan kayıtlar için ve hafta içi uzaktan kayıt yaptırıp sınava gelemeyenler için 12 Ekim 2020 Pazartesi günü her iki yerleşkede sınav yapılacaktır.

Not 2: Belirtilen tüm tarihlerdeki sınavlar 09.00-16.00 saatleri arasında yapılacaktır.

Yabancı Dil Hazırlık Sınıfı Öğrenci El Kitapçığı için  tıklayınız.

Click here for Preparatory Programme Student Handbook

Kayıt İşlemleri ile İlgili Bilmeniz Gerekenler

DGS KAYIT BELGELERİ

  1. DGS sonuç belgesinin çıktısı.
  2. Ön lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesi aslı.
  3. Lise diploması aslı veya geçici mezuniyet belgesi aslı.
  4. Web ön kayıt ekranı çıktısı.
  5. Nüfus cüzdanının ön ve arka yüzünün fotokopisi.
  6. Transkript (onaylı).
  7. Ders içerikleri (onaylı).
  8. Askerlik çağındaki öğrenci adaylarının; ilgili askerlik şubesinden alacakları, tecilli olduklarını gösterir belge. (Bu belge 1999 yılı ve sonrası doğumlulardan istenmez.) Askerliğini yapmış öğrencilerin “Terhis Belgesi”, askerlik görevinden muaf olanların ise “Muafiyet Belgesi”nin aslı ve fotokopisini getirmeleri gerekmektedir.

YKS KAYIT BELGELERİ

  1. ÖSYM sonuç belgesi çıktısı.
  2. Web Ön Kayıt Bilgi Formu: Kayıt işlemi için yerleşkelerimize şahsen gelmeden önce https://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/ogr_on_kayit_op.aspx adresinde yer alan web ön kayıt bilgi formunun eksiksiz doldurulması ve kayıt sırasında imzalı çıktısının teslim edilmesi gerekmektedir. Sisteme ilk giriş şifreniz T.C. kimlik numaranızın ilk beş karakteri olarak belirlenmiştir.
  3. Kesin kayıt için diploma aslı gerekmektedir. Diplomanız hazırlanmamış ise resmi onaylı ve yeni tarihli mezuniyet belgesi ile kayıt yaptırabilirsiniz. Liseden henüz mezun olunmamış ise, durumunuzu gösterir resmi onaylı bir belge getirmelisiniz.
  4. T.C. kimlik kartı ön ve arka yüzünün fotokopisi.
  5. KVKK Aydınlatma metni (Kayıt esnasında evraklarınızı teslim ederken Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından verilecektir)
  6. Askerlik çağındaki öğrenci adaylarının; ilgili askerlik şubesinden alacakları, tecilli olduklarını gösterir belge. (Bu belge 1999 yılı ve sonrası doğumlulardan istenmez.) Askerliğini yapmış öğrencilerin “Terhis Belgesi”, askerlik görevinden muaf olanların ise “Muafiyet Belgesi”nin aslı ve fotokopisini getirmeleri gerekmektedir.
  7. İntibak ve muafiyet için varsa daha önce bir yükseköğretim kurumundan alınan ve başarılan dersleri gösteren transkript ile ders içeriklerini gösterir belge. Ders muafiyeti ve intibak işlemlerinin yapılabilmesi için belgelerin kayıt sırasında mutlaka intibak masasına teslim edilmesi gerekmektedir. 2020 - 2021 Eğitim Öğretim Dönemi başladıktan sonra iletilen muafiyet ve intibak talepleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

  • Kayıt için yerleşkelerimize gelmeden önce; gerekli tüm belgeleri hazırlamanızı ve teslim edeceğiniz belgelerin bir kopyasını ileride ihtiyaç duyabileceğiniz düşüncesi ile saklamanızı önemle hatırlatırız. E-Kayıt yaptıracak öğrencilerimizin herhangi bir belge getirmesine gerek yoktur.
  • Belirtilen tarih aralığında kayıt işlemini gerçekleştirmeyen öğrenciler, Beykent Üniversitesine kayıt yaptırma haklarını terk etmiş sayılırlar.

  1. Ücretlere %1 KDV dahildir.
  2. Vadeli ödemelerde banka taksitlendirmesi seçeneğini kullanacak kişilerin; Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi Bankası (YKB) ve Denizbank şubelerine, öğrenci adına ödeme yapacak kişi ile başvurmaları gerekmektedir.
  3. Vadeli ödemelerde kredi kartı ödeme seçeneğini kullanacak kişilerin, anlaşmalı kartlarla sanal pos üzerinden veya limitlerinin uygun olması halinde üniversitede ödeme yapması mümkündür. (Bonus, World, Maximum, Paraf, Card Finans, Combo)
  4. Vadeli ödemelerde 10 eşit taksit uygulanır.
  5. Ücretler 2020 - 2021 Eğitim - Öğretim Yılı için olup, 1 yıllık eğitim bedeli karşılığıdır.
  6. Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere verilen burs yalnızca eğitim - öğretim ücretini kapsar.
  7. Burslardan veya indirimlerden (kardeş indirimleri hariç) yalnızca biri geçerlidir.
  8. Peşin ödemelerde %5 peşin ödeme indirimi uygulanacaktır.

Online Ödeme (İnternetten Kredi Kartı ile E-Ödeme) https://pos.beykent.edu.tr internet adresinden “3D Secure” yöntemiyle kredi kartınızı kullanarak ödeme yapabilirsiniz.

https://pos.beykent.edu.tr/ internet adresine giriş için;

  • Sistem, öğrenci numaranızı ve otomasyon şifrenizi girmenizi isteyecektir.
  • Öğrenci numaranız, daha önce doldurmuş olduğunuz ön kayıt formunda belirtilmiştir.
  • Otomasyon şifreniz ise ilk giriş için T.C. kimlik numaranızın ilk beş karakteri olarak belirlenmiştir.
  • Ardından öğrenci numaranız ve yeni şifreniz ile https://pos.beykent.edu.tr/ adresinden ödeme işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.

Nakit Ödeme

Üniversitemiz ile anlaşması bulunan Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi (YKB) ve Denizbank’ın Türkiye’de bulunan herhangi bir şubesinden, senelik öğrenim ücretinin tamamını öğrenci numaranızı söyleyerek ödeyebilirsiniz.

Senetsiz Tahsilat Sistemi (STS)

Üniversitemiz ile anlaşması bulunan Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi (YKB) ve Denizbank aracılığı ile öğrenim ücretini taksitle ödeme imkânınız bulunmaktadır. Taksitli ödeme işlemleri; 25 - 65 yaş aralığında ve öğrenci olmayan veli üzerinden yapılmaktadır. Banka tarafından velinin mali sicil sorgulaması yapılarak, olumsuz bir kayıt bulunmaması durumunda kredili mevduat hesabı açılmaktadır. Ödemelerde gecikme olmadığı sürece, banka tarafından hiçbir faiz ücreti alınmamaktadır. Bu işlem Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi (YKB) ve Denizbank’ın bütün şubelerinden yaptırılabilmektedir.

  • https://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/ogr_on_kayit_op.aspx adresinden web ön kayıt bilgi formunu doldurunuz, sisteme kaydettikten sonra internet çıktısını alarak imzalayınız.
  • Kayıt için gerekli diğer tüm evraklarınızı tamamlayınız.
  • Ödemenizi nakit olarak yaptıysanız, dekontunuzu kayıt işlemleri sırasında yanınızda bulundurunuz.
  • Ödemenizi anlaşmalı bankalarımız aracılığıyla vadeli olarak yapacaksanız, kayıt işleminden önce bankadaki işlemlerinizi tamamlayınız.
  • 5-9 Ekim (DGS için 9-15 Ekim) 2020 tarihleri arasında yerleşkelerimize şahsen gelerek evraklarınızı teslim ediniz.
  • Öğrenci belgenizi, öğrenci kimlik kartınızı ve öğrenci el kitabını teslim alarak kayıt işlemlerinizi tamamlayınız.
  • Eğitim dili tamamen veya kısmen İngilizce olan bölümlerimizi kazandıysanız, kayıt işleminiz tamamlandıktan sonra Yabancı Diller Yüksekokulu masasına uğrayarak Düzey Belirleme Sınavı için başvurunuzu yapınız veya geçerliliği kabul edilen yabancı dil sınavlarına ait sonuç belgenizin aslını teslim ediniz.
  • Daha önce başka bir yükseköğretim kurumunda eğitim gördüyseniz, ders muafiyeti ve intibak işlemlerinin yapılabilmesi için gerekli evrakları intibak masasına teslim etmeyi unutmayınız.

Akademik Takvim

Üniversitemizdeki öğrenim hayatınız, akademik takvimle düzenlenir. Her akademik yılın başında akademik takvim, Üniversitemiz web sayfasında ilan edilir. Akademik takvimde değişiklik yapılması durumunda, ilgili değişiklikler yine web sayfamızda duyurulur. Akademik takvimin tüm öğrencilerimiz tarafından takip edilmesi zorunludur.

Belge Talepleri

Öğrenim hayatınız boyunca ihtiyaç duyacağınız belgeler (öğrenci belgesi, transkript, vb.) için Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına başvurmanız gerekmektedir.

Yönetmelik ve Yönergeler

Öğrencilerimiz, Üniversitemiz tarafından yayınlanan yönetmelik ve yönergeler ile Yükseköğretim Kurumları Öğrenci Disiplin Yönetmeliği’ne uymakla yükümlüdürler. Yönetmelik ve yönergelerin aşağıdaki linkten takibi öğrencilerimizin sorumluluğundadır.https://www.beykent.edu.tr/yonetmelikler-yonergeler

Bildirimler

Üniversitemiz akademik ve idari birimleri tarafından öğrencilerimize yapılacak olan bildirimlerde beykent.edu.tr uzantılı kurumsal e-posta adresi kullanılır. beykent.edu.tr uzantılı e-posta adresine yapılan duyurular, öğrencinin kendisine tebliğ edilmiş sayılır. İlgili e-posta hesabının takibi öğrencinin sorumluluğundadır.

İletişim

Ayrıntılı bilgi ve sorularınız için info@beykent.edu.tr adresinden e-posta yolu ile ya da 444 1997 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.

Ayazağa - Maslak Yerleşkesi
Ayazağa - Maslak Yerleşkesi
Beylikdüzü Yerleşkesi
Beylikdüzü Yerleşkesi
Hadımköy Yerleşkesi
Hadımköy Yerleşkesi
Taksim Yerleşkesi
Taksim Yerleşkesi