Sevgili Öğrencilerimiz, ÖSYM yerleştirme sonuçlarına göre, Beykent Ailesinin üyesi oldunuz. Sizi gösterdiğiniz başarıdan dolayı kutluyor, ailenizi de sizin gibi başarılı bir evlat yetiştirdiği için tebrik ediyoruz. Üniversitemizi tercih ederek, geleceğiniz adına sağlam bir adım atmış bulunmaktasınız. Temelleri sağlam atılmış bir gelecek; nitelikli, programlı, üretebilen eğitimle hayat bulur. Eğitim – öğretimin yalnızca bilgi aktarımı olmadığı ve yetiştirilen bireylerin toplumun önemli birer parçası olduğu bilinciyle hareket eden Üniversitemiz, sizleri küresel rekabete hazırlayacaktır. Etkin öğrenme stratejilerine sahip, analitik düşünebilen, yaratıcı, özgün, girişken ve sosyal becerileri yüksek bireylere dönüşmenizi sağlamak için son derece modern bir eğitim programına tabi tutulacaksınız. Beykent Ailesinin bir üyesi olarak, kapıdan içeri attığınız ilk adımınızla birlikte, güçlü akademik kadromuz ve gelişmiş iş olanaklarının yanı sıra, sosyal imkânlarımızla yanınızda olacağımızdan emin olabilirsiniz. Öğrenciliğiniz süresince, yabancı dil eğitimi, yerleşkelerimizdeki sosyal yaşam, burs seçenekleri, staj imkânları ve sosyal etkinliklerimizden yararlanmanızın ötesinde, mezuniyetiniz sonrasında da yanınızda olacağımızı bilmenizi isterim. Uluslararası alanda iş birliği yaptığımız kuruluşlar, kaliteli iş olanakları ve Kişisel Gelişim ve Kariyer Birimimizle her daim yanınızdayız. Başarı dolu bir geleceğe atacağınız tüm adımlarınızda sizinleyiz… Size ve ailenize sağlık, mutluluk ve başarı dolu günler diliyor, sevgiyle gözlerinizden öpüyorum.Prof. Dr. Volkan ÖngelRektör ÜNİVERSİTEYE KAYIT İŞLEMLERİ2024 - 2025 Eğitim - Öğretim Yılı öğrenci kayıt işlemleri Ayazağa - Maslak ve Beylikdüzü Yerleşkelerinde gerçekleştirilecektir. E-Kayıt işlemleri https://www.turkiye.gov.tr adresinden gerçekleştirilecektir. KAYIT İŞLEMLERİNİZİ E-DEVLET ÜZERİNDEN KOLAYLIKLA GERÇEKLEŞTİREBİLİRSİNİZ. 1) ELEKTRONİK KAYIT (E-KAYIT)İstanbul Beykent Üniversitesine 2024 - 2025 Eğitim - Öğretim yılında kayıt hakkı kazanan adaylar E-Devlet şifreleri ile https://www.turkiye.gov.tr adresine giriş yaparak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı bölümünden kayıt işlemlerini yapabilirler. Sadece 7 Adımda E-Kayıt Yapabilirsin! 7 ADIMDA E-KAYIT Öğrenci numaranızı, T.C. kimlik numarası ve baba adı bilgilerinizi girerek öğreniniz. Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yaparken “Şifre Sıfırla” butonunu kullanarak kendi şifrenizi oluşturabilirsiniz. E-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemlerini tamamlayabilmek için öncelikle mali kayıt işlemlerinizi tamamlayınız. Üniversitemizin programlarına yerleşen ve kayıt işlemlerini E-Devlet üzerinden tamamlamak isteyen öğrencilerimizin, https://pos.beykent.edu.tr adresinden “3D Secure” yöntemiyle kredi kartından tek çekim ya da taksitli, anlaşmalı bankalar aracılığıyla peşin ödeme veya Senetsiz Tahsilat Sistemi ile taksitli ödeme seçenekleri bulunmaktadır. E-Devlet web sitesine giriş yapmak için, E-Devlet mobil uygulamasını indiriniz ya da www.turkiye.gov.tr linkine tıklayınız. E-Devlet kullanıcı hesabınıza giriş yapmak için, kullanıcı adı ve şifrenizi girdikten sonra, ana sayfadaki arama alanında ‘E-Kayıt’ yazarak arama butonuna tıklayınız. Açılan ekranda karşınıza çıkan YÖK Üniversite E-Kayıt linkine tıklayınız. YÖK Üniversite E-Kayıt sayfasında, E-Kayıt yöntemiyle kayıt alan üniversitelerin listesini göreceksiniz. Bu noktada ‘Devam Et’ butonuna tıklayarak ilerleyiniz. Ekranda ‘Yerleşme Bilgileriniz’ görünecektir. Bilgilerinizi mutlaka kontrol ediniz. Bilgilerinizin doğru olması durumunda ‘Başvur’ butonuna tıklayarak kaydınızı tamamlayabilir ve ekranda barkodlu E-Kayıt belgenizi görebilirsiniz. ÖNEMLİ NOT: Barkodlu E-Kayıt belgenizi ileride ihtiyaç duyabileceğiniz düşüncesi ile saklamanızı önemle hatırlatırız. Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Üniversite E-Kayıt Kullanım Kılavuzu için www.yok.gov.tr adresini ziyaret edebilirsiniz. 2) YERLEŞKEDE KAYIT İÇİN:19-25 Ağustos 2024 tarihleri arasında Ayazağa-Maslak ve Beylikdüzü yerleşkelerimizde Yabancı Dil Hazırlık eğitimi zorunlu olan bölümler için Yabancı Dil Düzey Belirleme Sınavı yapılacaktır. Katılım zorunludur.DBS’den belirli bir puan alan öğrencilerimizin hazırlık muafiyeti için girdikleri ikinci aşama sınavı olan BULET ise 21 Ağustos 2024 Çarşamba günü 14:00’da Beylikdüzü Yerleşkesinde, 23.08.2024 Cuma günü 14:00’da Ayazağa-Maslak Yerleşkesinde gerçekleştirilecektir.Ayazağa-Maslak Yerleşkesinde Gerçekleşecek Kayıtlarımız • Güzel Sanatlar Fakültesi (Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümü hariç) • Hukuk Fakültesi • İletişim Fakültesi • Mühendislik - Mimarlık Fakültesi Beylikdüzü Yerleşkesinde Gerçekleşecek Kayıtlarımız • Diş Hekimliği Fakültesi • Fen - Edebiyat Fakültesi • Güzel Sanatlar Fakültesi (Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümü)• İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi• Meslek Yüksekokulu • Sağlık Bilimleri Fakültesi Web Ön Kayıt Bilgi Formu Kayıt işlemi için yerleşkemize gelmeden önce https://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/ogr_on_kayit_op.aspx adresinde yer alan web ön kayıt bilgi formunun eksiksiz doldurulması ve kayıt sırasında imzalı çıktısının teslim edilmesi gerekmektedir. Meslek Yüksekokulu Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği ya da Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri programını kazanan öğrencilerimizde aranan koşullar için tıklayınız.Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri programı yetkili sağlık kuruluşları için tıklayınız. Kayıt İşlemleri ile İlgili Bilmeniz Gerekenler KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGE VE FORMLAR 1) ÖSYM Sonuç belgesi çıktısı. 2) Web Ön Kayıt Bilgi Formu: Kayıt işlemi için yerleşkelerimize şahsen gelmeden önce https://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/ogr_on_kayit_op.aspx adresinde yer alan web ön kayıt bilgi formunun eksiksiz doldurulması ve kayıt sırasında imzalı çıktısının teslim edilmesi gerekmektedir. Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yaparken “Şifre Sıfırla” butonunu kullanarak kendi şifrenizi oluşturabilirsiniz. 3) Kesin kayıt için liseden henüz mezun olunmamış ise, durumunuzu gösterir resmi onaylı bir belge getirmelisiniz. 4) T.C. kimlik kartı. 5) İntibak ve muafiyet için varsa daha önce bir yükseköğretim kurumundan alınan ve başarılan dersleri gösteren transkript ile ders içeriklerini gösterir belge. Ders muafiyeti ve intibak işlemlerinin yapılabilmesi için belgelerin kayıt sırasında mutlaka intibak masasına teslim edilmesi gerekmektedir. KAYIT İŞLEMLERİ İLE İLGİLİ BİLMENİZ GEREKENLER Kayıt için yerleşkelerimize gelmeden önce; gerekli tüm belgeleri hazırlamanızı ve teslim edeceğiniz belgelerin bir kopyasını ileride ihtiyaç duyabileceğiniz düşüncesi ile saklamanızı önemle hatırlatırız. E-Kayıt yaptıracak öğrencilerimizin herhangi bir belge getirmesine gerek yoktur. Belirtilen tarih aralığında kayıt işlemini gerçekleştirmeyen öğrenciler, İstanbul Beykent Üniversitesine kayıt yaptırma haklarını terk etmiş sayılırlar. ÖDEME İŞLEMLERİ Vadeli ödemelerde banka taksitlendirmesi seçeneğini kullanacak kişilerin; Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi Bankası (YKB) ve Denizbank şubelerine, öğrenci adına ödeme yapacak kişi ile başvurmaları gerekmektedir. Vadeli ödemelerde kredi kartı ödeme seçeneğini kullanacak kişilerin, anlaşmalı kartlarla sanal pos üzerinden veya limitlerinin uygun olması halinde üniversitede ödeme yapması mümkündür. (Bonus, World, Maximum, Paraf, Card Finans, Combo) Vadeli ödemelerde 9 eşit taksit uygulanır. Ücretler 2024 - 2025 Eğitim - Öğretim Yılı için olup, 1 yıllık eğitim bedeli karşılığıdır. Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere verilen burs yalnızca eğitim - öğretim ücretini kapsar Burslardan veya indirimlerden (kardeş bursu hariç) yalnızca biri geçerlidir. Vadeli ödemelerde %37 vade farkı uygulanmaktadır. Online Ödeme (İnternetten Kredi Kartı ile e-Ödeme) -https://pos.beykent.edu.tr internet adresinden “3D Secure” yöntemiyle kredi kartınızı kullanarak ödeme yapabilirsiniz. -https://pos.beykent.edu.tr/ internet adresine giriş için; -Sistem, öğrenci numaranızı ve otomasyon şifrenizi girmenizi isteyecektir. -Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yaparken “Şifre Sıfırla” butonunu kullanarak kendi şifrenizi oluşturabilirsiniz. -Ardından öğrenci numaranız ve yeni şifreniz ile https://pos.beykent.edu.tr/ adresinden ödeme işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz Nakit Ödeme Üniversitemiz ile anlaşması bulunan Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi (YKB) ve Denizbank'ınTürkiye’de bulunan herhangi bir şubesinden, senelik öğrenim ücretinin tamamını öğrenci numaranızı söyleyerek ödeyebilirsiniz. Senetsiz Tahsilat Sistemi (STS) Üniversitemiz ile anlaşması bulunan Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi (YKB) ve Denizbank aracılığı ile öğrenim ücretini taksitle ödeme imkânınız bulunmaktadır. Taksitli ödeme işlemleri; 25 - 65 yaş aralığında ve öğrenci olmayan veli üzerinden yapılmaktadır. Banka tarafından velinin mali sicil sorgulaması yapılarak, olumsuz bir kayıt bulunmaması durumunda kredili mevduat hesabı açılmaktadır. Ödemelerde gecikme olmadığı sürece, banka tarafından hiçbir faiz ücreti alınmamaktadır. Bu işlem Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi (YKB) ve Denizbank'ın bütün şubelerinden yaptırılabilmektedir. BÜTÜN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE Akademik Takvim Üniversitemizdeki öğrenim hayatınız, akademik takvimle düzenlenir. Her akademik yılın başında akademik takvim, Üniversitemiz web sayfasında ilan edilir. Akademik takvimde değişiklik yapılması durumunda, ilgili değişiklikler yine web sayfamızda duyurulur. Akademik takvimin tüm öğrencilerimiz tarafından takip edilmesi zorunludur. Belge Talepleri Öğrenim hayatınız boyunca ihtiyaç duyacağınız belgeler (öğrenci belgesi, transkript, vb.) için Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına başvurmanız gerekmektedir. Yönetmelik ve Yönergeler Öğrencilerimiz, Üniversitemiz tarafından yayınlanan yönetmelik ve yönergeler ile Yükseköğretim Kurumları Öğrenci Disiplin Yönetmeliği’ne uymakla yükümlüdürler. Yönetmelik ve yönergelerin aşağıdaki linkten takibi öğrencilerimizin sorumluluğundadır.https://www.beykent.edu.tr/yonetmelikler-yonergeler Bildirimler Üniversitemiz akademik ve idari birimleri tarafından öğrencilerimize yapılacak olan bildirimlerde beykent.edu.tr uzantılı kurumsal e-posta adresi kullanılır. beykent.edu.tr uzantılı e-posta adresine yapılan duyurular, öğrencinin kendisine tebliğ edilmiş sayılır. İlgili e-posta hesabının takibi öğrencinin sorumluluğundadır. İletişim Ayrıntılı bilgi ve sorularınız için info@beykent.edu.tr adresinden e-posta yolu ile ya da 444 1997 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. ÜCRET HESAPLAMA ARACINI GÖRÜNTÜLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ Fiyatlar ve indirimler 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı için geçerlidir.Ücretlere KDV dahildir. Kardeş indirimi, İstanbul Beykent Üniversitesinde aktif akademik yılda öğrenim görmekte olan her bir kardeşe ve 1. derece akrabaya %10 oranında öğrenim ücretinden yapılan indirimi kapsar. Vadeli fiyatlar 9 taksit olarak uygulanacaktır. Beykente Ulaşım hakkında ayrıntılı bilgi için tıklayınız. Burslar ve Ücretler hakkında ayrıntılı bilgi için tıklayınız. Ayazağa - Maslak Yerleşkesi Ayazağa Mahallesi, Hadım Koruyolu Cd. No:19, Sarıyer / İstanbul info@beykent.edu.tr 4441997 Konum/Yol Tarifi Sanal Gezinti Yerleşke Tanıtım Videosu Beylikdüzü Yerleşkesi Cumhuriyet Mahallesi, Beykent, Büyükçekmece / İstanbul info@beykent.edu.tr 4441997 Konum/Yol Tarifi Sanal Gezinti Yerleşke Tanıtım Videosu Hadımköy Yerleşkesi Akçaburgaz Mahallesi, Hadımköy İstanbul Cd. No:2/A Esenyurt / İstanbul info@beykent.edu.tr 4441997 Konum/Yol Tarifi Sanal Gezinti Yerleşke Tanıtım Videosu Taksim Yerleşkesi Cihangir Mahallesi, Sıraselviler Cd. No:65, Beyoğlu / İstanbul info@beykent.edu.tr 4441997 Konum/Yol Tarifi Sanal Gezinti Yerleşke Tanıtım Videosu Facebook'ta Paylaş Twitter'da Paylaş LinkedIn'de Paylaş E-posta Gönder Whatsapp'ta Paylaş