7 ADIMDA E-KAYIT ÜNİVERSİTEYE KAYIT İŞLEMLERİ2023 - 2024 Akademik Yılı öğrenci kayıt işlemleri, 27 Eylül - 3 Ekim 2023 tarihleri arasında Ayazağa - Maslak, Beylikdüzü Yerleşkelerinde gerçekleştirilecektir. E-Kayıt işlemleri 27-29 Eylül 2023 tarihleri arasında https://www.turkiye.gov.tr adresinden gerçekleştirilecektir. YERLEŞKEYE GELMEDEN BÜTÜN KAYIT İŞLEMLERİNİ KOLAYLIKLA YAPABİLİRSİN 1) ELEKTRONİK KAYIT (E-KAYIT)İstanbul Beykent Üniversitesine 2023 - 2024 Akademik yılında kayıt hakkı kazanan adaylar 27-29 Eylül 2023 tarihlerinde E-Devlet şifreleri* ile https://www.turkiye.gov.tr adresine giriş yaparak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı bölümünden kayıt işlemlerini yapabilirler. Sadece 7 Adımda E-Kayıt Yapabilirsin! 7 ADIMDA E-KAYIT Öğrenci numaranızı https://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/no_query.aspx adresinden, T.C. kimlik numarası ve baba adı bilgilerinizi girerek öğreniniz. Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yaparken “Şifre Sıfırla” butonunu kullanarak kendi şifrenizi oluşturabilirsiniz. E-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemlerini tamamlayabilmek için öncelikle mali kayıt işlemlerinizi tamamlayınız. Üniversitemizin programlarına yerleşen ve kayıt işlemlerini E-Devlet üzerinden tamamlamak isteyen öğrencilerimizin, https://pos.beykent.edu.tr adresinden “3D Secure” yöntemiyle kredi kartından tek çekim ya da taksitli, anlaşmalı bankalar aracılığıyla peşin ödeme veya Senetsiz Tahsilat Sistemi ile taksitli ödeme seçenekleri bulunmaktadır. E-Devlet web sitesine giriş yapmak için, E-Devlet mobil uygulamasını indiriniz ya da www.turkiye.gov.tr linkine tıklayınız. E-Devlet kullanıcı hesabınıza giriş yapmak için, kullanıcı adı ve şifrenizi girdikten sonra, ana sayfadaki arama alanında ‘E-Kayıt’ yazarak arama butonuna tıklayınız. Açılan ekranda karşınıza çıkan YÖK Üniversite E-Kayıt linkine tıklayınız. YÖK Üniversite E-Kayıt sayfasında, E-Kayıt yöntemiyle kayıt alan üniversitelerin listesini göreceksiniz. Bu noktada ‘Devam Et’ butonuna tıklayarak ilerleyiniz. Ekranda ‘Yerleşme Bilgileriniz’ görünecektir. Bilgilerinizi mutlaka kontrol ediniz. Bilgilerinizin doğru olması durumunda ‘Başvur’ butonuna tıklayarak kaydınızı tamamlayabilir ve ekranda barkodlu E-Kayıt belgenizi görebilirsiniz. ÖNEMLİ NOT: Barkodlu E-Kayıt belgenizi ileride ihtiyaç duyabileceğiniz düşüncesi ile saklamanızı önemle hatırlatırız. Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Üniversite E-Kayıt Kullanım Kılavuzu için www.yok.gov.tr adresini ziyaret edebilirsiniz. Öğrenci El Kitapçığı için tıklayınız. 2) YERLEŞKEDE KAYIT İÇİN:Ayazağa - Maslak Yerleşkesinde gerçekleşecek kayıtlarımız • Güzel Sanatlar Fakültesi (Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümü hariç)• Hukuk Fakültesi• İletişim Fakültesi• Mühendislik - Mimarlık Fakültesi Beylikdüzü Yerleşkesinde gerçekleşecek kayıtlarımız • Diş Hekimliği Fakültesi• Fen - Edebiyat Fakültesi• Güzel Sanatlar Fakültesi (Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümü)• Meslek Yüksekokulu (Sağlık Programları)• Sağlık Bilimleri Fakültesi• Tıp Fakültesi • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi• Meslek Yüksekokulu (Teknik Programlar) Web Ön Kayıt Bilgi Formu Kayıt işlemi için yerleşkemize gelmeden öncehttps://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/ogr_on_kayit_op.aspx adresinde yer alan web ön kayıt bilgi formunun eksiksiz doldurulması ve kayıt sırasında imzalı çıktısının teslim edilmesi gerekmektedir. 27 ve 29 Eylül 2023 tarihlerinde saat: 09.00 - 16.00 arası Beylikdüzü yerleşkemizde Düzey Belirleme Sınavı yapılacaktır. DBS’den belirli bir puan alan öğrencilerimizin hazırlık muafiyeti için girdikleri ikinci aşama sınavı olan BULET ise 2 Ekim 2023 tarihinde saat: 14.00’da Taksim ve Beylikdüzü Yerleşkelerinde, eş zamanlı yapılacaktır.Meslek Yüksekokulu Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği ya da Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri programını kazanan öğrencilerimizde aranan koşullar için tıklayınız.Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri programı yetkili sağlık kuruluşları için tıklayınız. Kayıt İşlemleri ile İlgili Bilmeniz Gerekenler KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGE VE FORMLAR 1) ÖSYM Sonuç belgesi çıktısı. 2) Web Ön Kayıt Bilgi Formu: Kayıt işlemi için yerleşkelerimize şahsen gelmeden önce https://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/ogr_on_kayit_op.aspx adresinde yer alan web ön kayıt bilgi formunun eksiksiz doldurulması ve kayıt sırasında imzalı çıktısının teslim edilmesi gerekmektedir. Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yaparken “Şifre Sıfırla” butonunu kullanarak kendi şifrenizi oluşturabilirsiniz. 3) Kesin kayıt için diploma aslı gerekmektedir. Diplomanız hazırlanmamış ise resmi onaylı ve yeni tarihli mezuniyet belgesi ile kayıt yaptırabilirsiniz. Liseden henüz mezun olunmamış ise, durumunuzu gösterir resmi onaylı bir belge getirmelisiniz. 4) T.C. kimlik kartı ön yüzünün fotokopisi. 5) Askerlik çağındaki öğrenci adaylarının; ilgili askerlik şubesinden alacakları, tecilli olduklarını gösterir belge. (Bu belge 2002 yılı ve sonrası doğumlulardan istenmez.) Askerliğini yapmış öğrencilerin “Terhis Belgesi”, askerlik görevinden muaf olanların ise “Muafiyet Belgesi”nin aslı ve fotokopisini getirmeleri gerekmektedir. 6) İntibak ve muafiyet için varsa daha önce bir yükseköğretim kurumundan alınan ve başarılan dersleri gösteren transkript ile ders içeriklerini gösterir belge. Ders muafiyeti ve intibak işlemlerinin yapılabilmesi için belgelerin kayıt sırasında mutlaka intibak masasına teslim edilmesi gerekmektedir. 2023 - 2024 Akademik Yıl başladıktan sonra iletilen muafiyet ve intibak talepleri değerlendirmeye alınmayacaktır. KAYIT İŞLEMLERİ İLE İLGİLİ BİLMENİZ GEREKENLER Kayıt için yerleşkelerimize gelmeden önce; gerekli tüm belgeleri hazırlamanızı ve teslim edeceğiniz belgelerin bir kopyasını ileride ihtiyaç duyabileceğiniz düşüncesi ile saklamanızı önemle hatırlatırız. E-Kayıt yaptıracak öğrencilerimizin herhangi bir belge getirmesine gerek yoktur. Belirtilen tarih aralığında kayıt işlemini gerçekleştirmeyen öğrenciler, İstanbul Beykent Üniversitesine kayıt yaptırma haklarını terk etmiş sayılırlar. ÖDEME İŞLEMLERİ Vadeli ödemelerde banka taksitlendirmesi seçeneğini kullanacak kişilerin; Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi Bankası (YKB) ve Denizbank şubelerine, öğrenci adına ödeme yapacak kişi ile başvurmaları gerekmektedir. Vadeli ödemelerde kredi kartı ödeme seçeneğini kullanacak kişilerin, anlaşmalı kartlarla sanal pos üzerinden veya limitlerinin uygun olması halinde üniversitede ödeme yapması mümkündür. (Bonus, World, Maximum, Paraf, Card Finans, Combo) Vadeli ödemelerde 7 eşit taksit uygulanır. Ücretler 2023 - 2024 Eğitim - Öğretim Yılı için olup, 1 yıllık eğitim bedeli karşılığıdır. Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere verilen burs yalnızca eğitim - öğretim ücretini kapsar Burslardan veya indirimlerden (kardeş, sporcu indirimleri ve engelli bursu hariç) yalnızca biri geçerlidir. Vadeli ödemelerde %40 vade farkı uygulanmaktadır. Online Ödeme (İnternetten Kredi Kartı ile e-Ödeme) -https://pos.beykent.edu.tr internet adresinden “3D Secure” yöntemiyle kredi kartınızı kullanarak ödeme yapabilirsiniz. -https://pos.beykent.edu.tr/ internet adresine giriş için; -Sistem, öğrenci numaranızı ve otomasyon şifrenizi girmenizi isteyecektir. -Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yaparken “Şifre Sıfırla” butonunu kullanarak kendi şifrenizi oluşturabilirsiniz. -Ardından öğrenci numaranız ve yeni şifreniz ile https://pos.beykent.edu.tr/ adresinden ödeme işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz Nakit Ödeme Üniversitemiz ile anlaşması bulunan Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi (YKB) ve DenizbankınTürkiye’de bulunan herhangi bir şubesinden, senelik öğrenim ücretinin tamamını öğrenci numaranızı söyleyerek ödeyebilirsiniz. Senetsiz Tahsilat Sistemi (STS) Üniversitemiz ile anlaşması bulunan Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi (YKB) ve Denizbank aracılığı ile öğrenim ücretini taksitle ödeme imkânınız bulunmaktadır. Taksitli ödeme işlemleri; 25 - 65 yaş aralığında ve öğrenci olmayan veli üzerinden yapılmaktadır. Banka tarafından velinin mali sicil sorgulaması yapılarak, olumsuz bir kayıt bulunmaması durumunda kredili mevduat hesabı açılmaktadır. Ödemelerde gecikme olmadığı sürece, banka tarafından hiçbir faiz ücreti alınmamaktadır. Bu işlem Türk Ekonomi Bankası (TEB), Yapı Kredi (YKB) ve Denizbank'ın bütün şubelerinden yaptırılabilmektedir. YERLEŞKEDE KAYIT İŞLEMLERİNİZİ TAMAMLAMANIZ İÇİN YAPMANIZ GEREKENLER https://obs.beykent.edu.tr/oibs/ogrsis/ogr_on_kayit_op.aspx adresinden web ön kayıt bilgi formunu doldurunuz, sisteme kaydettikten sonra internet çıktısını alarak imzalayınız. Kayıt için gerekli diğer tüm evraklarınızı tamamlayınız. Ödemenizi nakit olarak yaptıysanız, dekontunuzu kayıt işlemleri sırasında yanınızda bulundurunuz. Ödemenizi anlaşmalı bankalarımız aracılığıyla vadeli olarak yapacaksanız, kayıt işleminden önce bankadaki işlemlerinizi tamamlayınız. 27 Eylül - 03 Ekim 2023 tarihleri arasında yerleşkelerimize şahsen gelerek evraklarınızı teslim ediniz. Eğitim dili tamamen veya kısmen İngilizce olan bölümlerimizi kazandıysanız, kayıt işleminiz tamamlandıktan sonra Yabancı Diller Yüksekokulu masasına uğrayarak Düzey Belirleme Sınavı için başvurunuzu yapınız veya geçerliliği kabul edilen yabancı dil sınavlarına ait sonuç belgenizin aslını teslim ediniz. Daha önce başka bir yükseköğretim kurumunda eğitim gördüyseniz, ders muafiyeti ve intibak işlemlerinin yapılabilmesi için gerekli evrakları intibak masasına teslim etmeyi unutmayınız. BÜTÜN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE Akademik Takvim Üniversitemizdeki öğrenim hayatınız, akademik takvimle düzenlenir. Her akademik yılın başında akademik takvim, Üniversitemiz web sayfasında ilan edilir. Akademik takvimde değişiklik yapılması durumunda, ilgili değişiklikler yine web sayfamızda duyurulur. Akademik takvimin tüm öğrencilerimiz tarafından takip edilmesi zorunludur. Belge Talepleri Öğrenim hayatınız boyunca ihtiyaç duyacağınız belgeler (öğrenci belgesi, transkript, vb.) için Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına başvurmanız gerekmektedir. Yönetmelik ve Yönergeler Öğrencilerimiz, Üniversitemiz tarafından yayınlanan yönetmelik ve yönergeler ile Yükseköğretim Kurumları Öğrenci Disiplin Yönetmeliği’ne uymakla yükümlüdürler. Yönetmelik ve yönergelerin aşağıdaki linkten takibi öğrencilerimizin sorumluluğundadır.https://www.beykent.edu.tr/yonetmelikler-yonergeler Bildirimler Üniversitemiz akademik ve idari birimleri tarafından öğrencilerimize yapılacak olan bildirimlerde beykent.edu.tr uzantılı kurumsal e-posta adresi kullanılır. beykent.edu.tr uzantılı e-posta adresine yapılan duyurular, öğrencinin kendisine tebliğ edilmiş sayılır. İlgili e-posta hesabının takibi öğrencinin sorumluluğundadır. İletişim Ayrıntılı bilgi ve sorularınız için info@beykent.edu.tr adresinden e-posta yolu ile ya da 444 1997 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. Beykente Ulaşım hakkında ayrıntılı bilgi için tıklayınız. Burslar ve Ücretler hakkında ayrıntılı bilgi için tıklayınız. Ayazağa - Maslak Yerleşkesi Ayazağa Mahallesi, Hadım Koruyolu Cd. No:19, Sarıyer / İstanbul info@beykent.edu.tr 4441997 Konum/Yol Tarifi Sanal Gezinti Yerleşke Tanıtım Videosu Beylikdüzü Yerleşkesi Cumhuriyet Mahallesi, Beykent, Büyükçekmece / İstanbul info@beykent.edu.tr 4441997 Konum/Yol Tarifi Sanal Gezinti Yerleşke Tanıtım Videosu Hadımköy Yerleşkesi Akçaburgaz Mahallesi, Hadımköy İstanbul Cd. No:2/A Esenyurt / İstanbul info@beykent.edu.tr 4441997 Konum/Yol Tarifi Sanal Gezinti Yerleşke Tanıtım Videosu Taksim Yerleşkesi Cihangir Mahallesi, Sıraselviler Cd. No:65, Beyoğlu / İstanbul info@beykent.edu.tr 4441997 Konum/Yol Tarifi Sanal Gezinti Yerleşke Tanıtım Videosu Facebook'ta Paylaş Twitter'da Paylaş LinkedIn'de Paylaş E-posta Gönder Whatsapp'ta Paylaş