Tarih: 30 Temmuz 2024 İstanbul Beykent Üniversitesi, Viyana’daki AMA CBSIG 2024 Konferansı’nda Temsil Edildi İstanbul Beykent Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dr. Öğr. Üyesi Caner Çeşmeci, 1-3 Temmuz tarihleri arasında Viyana’da düzenlenen AMA CBSIG 2024 Konferansına katıldı. “Amerikan Pazarlama Derneği Tüketici Davranışları Özel Grubu’nun düzenlediği AMA CBSIG 2024 Konferansı, 1-3 Temmuz tarihleri arasında Viyana’da düzenlendi. WU (Vienna University of Economics and Business) ev sahipliğinde gerçekleştirilen konferansın teması “Neden” Sorusunun Önemi: Veri Odaklı Bir Dünyada Tüketici Davranışlarını Anlama Zorunluluğu olarak belirlendi. Alanında dünyanın en prestijli konferanslarından biri olan etkinliğe İstanbul Beykent Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi akademisyenlerinden Dr. Öğr. Üyesi Caner Çeşmeci, “Navigating Base Rate Neglect and Mental Construal in Online Consumer Reviews” konulu bildirisiyle katıldı. Dr. Öğr. Üyesi Caner Çeşmeci bildirinin içeriğinde, bir ürün yüksek puan almış olsa bile tek bir olumsuz yorumun tüketicilerin kararlarını değiştirebileceğini belirtti. Çalışma, tüketicilerin çelişkili yorumlarla karşılaştıklarında, tek bir yoruma mı yoksa genel puanlamaya mı güvendiklerini inceledi. İlgili Görseller Facebook'ta Paylaş Twitter'da Paylaş LinkedIn'de Paylaş E-posta Gönder Whatsapp'ta Paylaş
Tarih: 30 Temmuz 2024 İstanbul Beykent Üniversitesi, Viyana’daki AMA CBSIG 2024 Konferansı’nda Temsil Edildi İstanbul Beykent Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dr. Öğr. Üyesi Caner Çeşmeci, 1-3 Temmuz tarihleri arasında Viyana’da düzenlenen AMA CBSIG 2024 Konferansına katıldı. “Amerikan Pazarlama Derneği Tüketici Davranışları Özel Grubu’nun düzenlediği AMA CBSIG 2024 Konferansı, 1-3 Temmuz tarihleri arasında Viyana’da düzenlendi. WU (Vienna University of Economics and Business) ev sahipliğinde gerçekleştirilen konferansın teması “Neden” Sorusunun Önemi: Veri Odaklı Bir Dünyada Tüketici Davranışlarını Anlama Zorunluluğu olarak belirlendi. Alanında dünyanın en prestijli konferanslarından biri olan etkinliğe İstanbul Beykent Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi akademisyenlerinden Dr. Öğr. Üyesi Caner Çeşmeci, “Navigating Base Rate Neglect and Mental Construal in Online Consumer Reviews” konulu bildirisiyle katıldı. Dr. Öğr. Üyesi Caner Çeşmeci bildirinin içeriğinde, bir ürün yüksek puan almış olsa bile tek bir olumsuz yorumun tüketicilerin kararlarını değiştirebileceğini belirtti. Çalışma, tüketicilerin çelişkili yorumlarla karşılaştıklarında, tek bir yoruma mı yoksa genel puanlamaya mı güvendiklerini inceledi. İlgili Görseller