Etkinlikler
Tarih: 25 Mayıs 2020

Online Gelişim Eğitimi - Stres Yönetimi Eğitimi

ONLINE GELİŞİM EĞİTİMLERİ

1. EĞİTİM: STRES YÖNETİMİ

Stres, değişen koşullara karşı gösterilen doğal bir tepkidir. İnsan bünyesi, ister olumlu ister olumsuz olsun mutlaka dış isteklere karşı biyokimyasal bir tepki gösterir. Strese sebep olan nedenler fiziksel veya sosyal ve psikolojik olabilir. Fiziksel nedenler arasında; aydınlık olmayan ortamlarda çalışmak, kalabalık bulunmak, hava sıcaklığının çok yüksek veya düşük olması, yoğun trafik gibi sebepler sayılabilir.

Katılımcı Profili

Üniversite öğrencileri, mezunlar ve idari personeller.

 Eğitim Tarihi 

28.05.2020 – 14:00/16:00

Katılım Bedeli 

Ücretsizdir.

Eğitim İçeriği

  • Daha Olumlu Bakış Açısı Geliştireceksiniz
  • Bedensel ve Zihinsel Gevşeme Egzersizlerini Öğrenebileceksiniz
  • Kendinizi Sınırlayan İnanç Sistemlerinin Neler Olduğunu Görebileceksiniz
  • Hedef Koymada Sahip Olduğunuz Değerlerinizle İlişkisinin Ne Düzeyde Olduğunu Göreceksiniz
  • Stresin Bedensel Etkilerini Kontrol Altına Almayı Öğrenebileceksiniz
  • Meditasyonun Bilimsel Altyapısını Görecek, Nasıl Uygulanabileceğini Pratik Yollarını Öğrenebileceksiniz

Belge

Devamlılık şartını sağlayan katılımcılara “Katılım Belgesi” verilecektir.

 

Eğitmen:

 

Seda KARABULUT

• 2004 yılında Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümünden mezun olmuştur. 2019 yılında Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Yönetimi programında yüksek lisansını tamamlamıştır.  

• 2002 yılında ilk iş hayatına Dışbank A.Ş.’de uzman yardımcısı olarak başlamıştır. 2004 yılında Turkcell Global Bilgi A.Ş. de müşteri temsilcisi olarak çalışmaya başlamış ve kariyerine takım lideri olarak devam etmiştir. Yaklaşık 3000’e yakın müşteri temsilcisini yöneterek ekip yönetimine hizmet vermiştir. Müşteri ile yapılan sözleşmeler ve belirlenen genel standartlar çerçevesinde, şirket ve bölüm hedeflerini gerçekleştirecek şekilde günlük olarak operasyonun devamlılığını sağlamak, üretimi ve verimliliği attıracak aksiyonları öngörmek, uygulamak. operasyon dengelerini etkileyecek aksiyonları yönetmek, aylık finansal sonuçları izlemek, yorumlamak ve yönetime raporlamak, Account (IK), Süreç ve Proje ekipleri gibi support kadrolar ile etkin iletişim içinde çalışmak gibi bir çok alanda deneyim sahibi olmuştur.

•2014 yılında Beykent Üniversitesi çağrı merkezi ekibini kurarak mevcut ve potansiyel öğrencilerin çağrılarını karşılamak ve kurum içi personel ihtiyaçlarının sağlanması için kariyer hedefi sunmak üzere hizmet sektöründe çalışmaktadır.

 

Eğitimin Yeri:

Beykent Uzaktan Eğitim Sistemi