Uzlaştırmacılık Yenileme Eğitimi Programı
Tarih: 06 Ağustos 2022

Uzlaştırmacılık Yenileme Eğitimi Programı

EĞİTİM YERİ VE ULAŞIM İMKANI

Beykent Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Taksim yerleşkesinde bulunmakta olup, metro ve diğer toplu taşıma araçlarına yürüme mesafesindedir.

HAFTA SONU GRUBU:
06 Ağustos 2022 – 10:00/19:00 (30 Kişi Kontenjan)

13 Ağustos 2022 – 10:00/19:00 (30 Kişi Kontenjan)

20 Ağustos 2022 – 10:00/19:00 (30 Kişi Kontenjan)

27 Ağustos 2022 – 10:00/19:00(30 Kişi Kontenjan)

KİMLER KATILABİLİR?

Uzlaştırmacı Yenileme Eğitimine 11 Mart 2018 tarihli 2018 Adalet Bakanlığı Uzlastırmacı Sınavında başarılı olup, uzlaştırmacı siciline kayıt olanlar ile yine bu sınavda başarılı olup, sicile kayıt başvurusunda bulunmayan ancak Ceza Muhakemesinde Uzlaştırma Yönetmeliğinin 48 inci maddesine göre sicile kayıt şartlarını taşıyan kişiler başvurabilecektir.

(NOT: 2021 Adalet Bakanlığı Uzlastırmacı Sınavı ve 2021 Adalet Bakanlığı Uzlastırmacı Ek Sınavında başarılı olanlar süreyi doldurmadıkları için yenileme eğitimine katılmayacaklardır.)

DERS DEVAM DURUMU

Eğitime katılanların, belgeye dayalı ve kabul edilebilir haklı bir mazeretleri olmadıkça verilen ders ve çalışmalara katılımlarının zorunlu olduğu, katılımcıların en fazla bir ders saati devamsızlık yapabileceği, kabul edilebilir haklı bir mazereti bulunmaksızın bir ders saatinden fazla eğitime devam etmeyenlerin, eğitim programıyla ilişiği kesilecektir.

*Eğitim Ücreti 350TL (KDV Dahil)

* Anlaşmalı bankalara 3 taksit imkanı bulunmaktadır.

Online Ödeme

Banka: TEB Bankası 407-Beylikdüzü E-5 şubesi

Banka Hesap Adı: BEYKENT ÜN.SAĞL.HİZ.İNŞ.TAAH.SANTİCLTDŞTİ

Banka Hesap No: 68010329

IBAN No: TR850003200000000068010329

*Dekontun açıklama kısmına " BUSEM Uzlaştırmacılık Eğitimi" Bedeli, Katılımcının Adı Soyadı ve T.C. Kimlik Numarası" yazmayı/yazdırmayı unutmayınız. Eksik açıklama ile yapacağınız ödemeler kayıt işlemlerinizin gecikmesine sebep olabilir.

*Ödeme yapılması durumunda sem@beykent.edu.tr adresine dekontun görselinin gönderilmesi gerekmektedir.