Yerleşkeler

Doç. Dr. Tanses Yasemin GÜLSOY

Doç. Dr. Tanses Yasemin GÜLSOY
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü|Öğretim Üyesi
E-mail : tansesgulsoy@beykent.edu.tr

Üniversite Derece Alan Yıl
IŞIK ÜNİVERSİTESİ Doktora İŞLETME BÖLÜMÜ 2006
New York University Yüksek Lisans 1988
Pomona College Lisans 1985

Bölüm Unvan Üniversite Başlangıç Yılı Bitiş Yılı
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ DOÇENT BEYKENT ÜNİVERSİTESİ 2015
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ YARDIMCI DOÇENT BEYKENT ÜNİVERSİTESİ 2011
İŞLETME BÖLÜMÜ (İNGİLİZCE) YARDIMCI DOÇENT BEYKENT ÜNİVERSİTESİ 2007 2010
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ New York University 1986 1988

Doktora Tezleri
Tez Adı Danışmanlık Türü Tarih Tez Durumu
Yükseköğretim kurumlarının kurumsal itibar algısı: Farklı paydaşlar arasında bir inceleme Doktora 2017 Tamamlandı
Yüksek Lisans Tezleri
Tez Adı Danışmanlık Türü Tarih Tez Durumu
Yolcuların havayolu tercihinde demografik özelliklerin etkisi: Türkiye çıkışlı yurtdışı seferlerinin yolcularıyla bir anket Yüksek Lisans 2019 Tamamlandı
OTOMOBİL ALIMINDA TÜKETİCİ TARAFINDAN ALGILANAN RİSKLER İLE REKLAM İLİŞKİSİ: İÇERİK ANALİZİ VE ANKET ÇALIŞMASI Yüksek Lisans 2019 Devam Ediyor
İşveren markalamasında işveren çekiciliğinin farklı boyutlarına verilen önemin çalışanların demografik özellikleri temelinde farklılaşması Yüksek Lisans 2017 Tamamlandı

Makale Adı Tür Yıl
Corporate Sustainability Initiatives in Gender Equality:Organizational Practices Fostering Inclusiveness at Workin an Emerging-Market Context Özgün Makale 2019
Consumer-based brand equity of a private-label brand: Measuring and examining determinants Özgün Makale 2017
The relationship between consumer ethnocentrism, cosmopolitanism and product country image among younger generation consumers: The moderating role of country development status Özgün Makale 2015
Effective International Expansion Strategies of Emerging Countries The Strategies That Helped Arçelik Özgün Makale 2013
Cultivation of Human Resources for Effective International Expansion by an Emerging Market Multinational Implications for Global Marketing Özgün Makale 2012
Effective International Expansion Strategies of Developing Countries Some Preliminary Evidence from the Turkish Manufacture and Export of Television Sets Özgün Makale 2009
Reklamveren reklam ajansından niye ayrılır Türkiye nin en büyük reklamverenleriyle anket çalışması Özgün Makale 2008
Reklamveren reklam ajansını hangi nedenlerle seçer Türkiye nin en büyük reklamverenleriyle anket çalışması Özgün Makale 2007
Do MNCs and local companies differ in their relationship with ad agencies Özgün Makale 2007
Reklamverenin gözüyle reklam ajansı reklamveren ilişkileri Özgün Makale 2007

Kitap Adı Tür Katkı Düzeyi Kapsam Yayınevi Yıl
Pazarlama Yönetimi Ders Kitabı Bölüm(ler) Ulusal BETA 2018
Pazarlama Yönetimi Ders Kitabı Bölüm(ler) Ulusal BETA 2018
İlişkisel Pazarlamada Seçme Konular Bilimsel Kitap Tümü Ulusal Beta Basım Yayım Dağıtım AŞ 2015
İlişkisel Pazarlamada Seçme Konular Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal Beta Basım Yayım Dağıtım AŞ 2015
Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası IGI Global Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services 2015
Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası IGI Global Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services 2015
Değişen İletişim Ortamında Etkileşimli Pazarlama Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal Doğan Egmont Yayıncılık ve Yapımcılık Tic. AŞ 2009
Değişen İletişim Ortamında Etkileşimli Pazarlama Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal Doğan Egmont Yayıncılık ve Yapımcılık Tic. AŞ 2009
Türkçe İngilizce Dizinli İngilizce Türkçe Reklam Terimleri ve Kavramları Sözlüğü Bilimsel Kitap Tümü Ulusal Adam Yayınları 1999
Why the Fight over Peace Studies Bilimsel Kitap Tümü Uluslararası Harry Frank Guggenheim Foundation 1988

Ders Adı Öğrenim Dönem Dil Saat
TÜKETİCİ DAVRANIŞI Lisans 2016-2017 Türkçe 3
REKLAMCILIK Lisans 2016-2017 Türkçe 3
REKLAMCILIK Lisans 2016-2017 Türkçe 3
PAZARLAMA Lisans 2016-2017 Türkçe 3
METİN YAZARLIĞI Lisans 2016-2017 Türkçe 3
Media Writing Lisans 2016-2017 İngilizce 4
MARKETİNG Lisans 2016-2017 İngilizce 3
Etkinlik Yönetimi Lisans 2016-2017 Türkçe 3
E-Commerce and E-Business Lisans 2016-2017 İngilizce 2
E-Commerce and E-Business Lisans 2016-2017 İngilizce 2
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ Lisans 2016-2017 Türkçe 3
TÜKETİCİ DAVRANIŞI Lisans 2015-2016 Türkçe 3
SERVICES MARKETING Lisans 2015-2016 İngilizce 2
REKLAMCILIK Lisans 2015-2016 Türkçe 3
REKLAMCILIK Lisans 2015-2016 Türkçe 3
METİN YAZARLIĞI Lisans 2015-2016 Türkçe 3
MANAGEMENT AND ORGANİZATİON Lisans 2015-2016 İngilizce 3
MANAGEMENT AND ORGANİZATİON Lisans 2015-2016 İngilizce 3
MANAGEMENT AND ORGANİZATİON Lisans 2015-2016 İngilizce 3
Etkinlik Yönetimi Lisans 2015-2016 Türkçe 3
E-Commerce and E-Business Lisans 2015-2016 İngilizce 2
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ Lisans 2015-2016 Türkçe 3
TÜKETİCİ DAVRANIŞI Lisans 2014-2015 Türkçe 3
SERVICES MARKETING Lisans 2014-2015 İngilizce 2
REKLAMCILIK Lisans 2014-2015 Türkçe 3
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR Lisans 2014-2015 İngilizce 3
METİN YAZARLIĞI Lisans 2014-2015 Türkçe 3
MANAGEMENT AND ORGANİZATİON Lisans 2014-2015 İngilizce 3
MANAGEMENT AND ORGANİZATİON Lisans 2014-2015 İngilizce 3
MANAGEMENT AND ORGANİZATİON Lisans 2014-2015 İngilizce 3
Etkinlik Yönetimi Lisans 2014-2015 Türkçe 3
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ Lisans 2014-2015 Türkçe 3
Yönetim ve Organizasyon Lisans 2013-2014 İngilizce 3
Tüketici Davranışı Lisans 2013-2014 Türkçe 3
Ticari Müzakereler Lisans 2013-2014 İngilizce 2
Reklamcılık Lisans 2013-2014 Türkçe 3
Pazarlama Lisans 2013-2014 Türkçe 3
Pazarlama Lisans 2013-2014 İngilizce 3
Metin Yazarlığı Lisans 2013-2014 Türkçe 3
Küresel Pazarlama Lisans 2013-2014 İngilizce 3
Küresel İşletmecilik Lisans 2013-2014 İngilizce 3
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Lisans 2013-2014 Türkçe 3
Yönetim ve Organizasyon Lisans 2012-2013 İngilizce 3
Ticari Müzakereler Lisans 2012-2013 İngilizce 2
PAZARLAMA YÖNETİMİ Yüksek Lisans 2012-2013 Türkçe 3
PAZARLAMA YÖNETİMİ Yüksek Lisans 2012-2013 Türkçe 3
PAZARLAMA Lisans 2012-2013 İngilizce 3
PAZARLAMA Lisans 2012-2013 Türkçe 3
Örgütsel Davranış Lisans 2012-2013 İngilizce 3
Metin Yazarlığı Lisans 2012-2013 Türkçe 3
Küresel Pazarlama Lisans 2012-2013 İngilizce 3
Küresel İşletmecilik Lisans 2012-2013 İngilizce 3
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ Lisans 2012-2013 Türkçe 3
Uluslararası Marka Yönetimi Lisans 2011-2012 İngilizce 3
PAZARLAMA YÖNETİMİ Yüksek Lisans 2011-2012 Türkçe 3
PAZARLAMA YÖNETİMİ Yüksek Lisans 2011-2012 Türkçe 3
Örgütsel Davranış Lisans 2011-2012 İngilizce 3
Metin Yazarlığı Lisans 2011-2012 Türkçe 3
Lojistik Pazarlamanın Esasları Lisans 2011-2012 İngilizce 3
İnsan Kaynakları Yönetimi Lisans 2011-2012 İngilizce 3
Introduction to Business Lisans 2011-2012 Türkçe 3
Girişimcilik ve Küçük İşletmeler Yönetimi Lisans 2011-2012 İngilizce 3
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ Lisans 2011-2012 Türkçe 3

Adı Tür Kapsam Başlangıç Yılı Bitiş Yılı
11 ülkeyi kapsayan Marka Ülke Kökeni araştırmasının Türkiye kısmı ARAŞTIRMA PROJESİ ULUSAL 01.10.2010 09.09.2014

Adı Kapsam Tür Yıl
The Capabilities Conundrum: How to balance, exploit, and integrate both the operational and the dynamic marketing capabilities of the firm? An emerging market company perspective, GIKA 2017 Innovation, Knowledge, Judgment and Decision-Making as Virtuous Cycles Uluslararası Özet bildiri 28.06.2017
Corporate social responsibility initiatives in disability: Analyzing annual reports of Turkey's top 100 industrial organizations, 12th International Strategic Management Conference Uluslararası Tam metin bildiri 26.10.2016
Inclusion of people with disabilities as a strategic corporate social responsibility initiative: A stakeholder perspective based on the Turkish context, 11th International Strategic Management Conference Uluslararası Tam metin bildiri 22.07.2015
Antecedents of Home and Foreign Product Country Images in Developed and Developing Countries A Comparative Study, Academy of International Business Uluslararası Özet bildiri 03.07.2012
Corporate Sustainability Initiatives in Gender Equality: Organizational Practices Fostering Inclusiveness at Work in an Emerging-Market Context, 13. Uluslararası Stratejik Yönetim Konferansı Uluslararası Tam metin bildiri 01.09.2017
University brand equity dimensions Student perspectives and perceptions, 2013 International Academy of Business and Public Administration Disciplines (IABPAD) Conference Uluslararası Özet bildiri
The role of innovation in the effective international expansion of an emerging country firm The case of Arçelik, International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management Uluslararası Tam metin bildiri
Managing a Strategic Business Relationship in an Emerging Market Advertising Agency Client Relationships in Turkey, Procedia Social and Behavioral Sciences 8th International Strategic Management Conference Uluslararası Tam metin bildiri
International Branding Strategies of Developing Countries The Case of Arçelik, Procedia Social and Behavioral Sciences 7th International Strategic Management Conference Uluslararası Tam metin bildiri
Human resource practices of an emerging market multinational Implications for enhancing organizational innovation, Second International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management Uluslararası Tam metin bildiri
Effective international expansion strategies of developing countries Turkish home appliance companies and the global recession, Sixth International Strategic Management Conference Uluslararası Tam metin bildiri
Developing a scale to measure consumer based brand equity of private label brands, 2013 International Academy of Business and Public Administration Disciplines (IABPAD) Conference Uluslararası Özet bildiri

Adı Üyelik Durumu Yıl
Uluslararası Stratejik Yönetim ve Yöneticiler Derneği Üye 2013
Uluslararası Liderlik, Teknoloji ve İnovasyon Yönetimi Konferansı (bugünkü adı: International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management) Üye 2011
Uluslararası Stratejik Yönetim Konferansı (International Strategic Management Conference) Üye 2007
Türkiye Araştırmacılar Derneği Üye 2000
American Marketing Association Üye 1999

Üniversite Bölüm Görev Başlangıç Yılı Bitiş Yılı
BEYKENT ÜNİVERSİTESİ Dekan Yardımcısı 2009 2010