Yerleşkeler

Doç. Dr. Naime Meltem ÇAKICI

İşletme (İngilizce) Bölümü|Öğretim Üyesi
E-mail : meltemcakici@beykent.edu.tr

Üniversite Derece Alan Yıl
YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ Doktora İŞLETME (DR) 2009
IŞIK ÜNİVERSİTESİ Yüksek Lisans 2004
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ Lisans İŞLETME BÖLÜMÜ 2000

Bölüm Unvan Üniversite Başlangıç Yılı Bitiş Yılı
İŞLETME BÖLÜMÜ DOÇENT İSTANBUL OKAN ÜNİVERSİTESİ 2017
İŞLETME BÖLÜMÜ YARDIMCI DOÇENT OKAN ÜNİVERSİTESİ 2011
İŞLETME BÖLÜMÜ YARDIMCI DOÇENT GEDİZ ÜNİVERSİTESİ 2009 2011
İŞLETME BÖLÜMÜ ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ 2004 2008

Makale Adı Tür Yıl
Products Brands and Countries Country of Brand COB and Product of Country POC Constructs in Country of Origin Research Özgün Makale 2015
The Role of Choice in the Development of an M government Strategy in Turkey Özgün Makale 2010
Country-of-origin misclassification awareness and consumers’ behavioral intentions: Moderating roles of consumer affinity, animosity, and product knowledge Özgün Makale

Kitap Adı Tür Katkı Düzeyi Kapsam Yayınevi Yıl
Uluslararası Pazarlama Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal Lisans Yayıncılık 2014
Pazarlama Yönetimi Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal Lisans Yayıncılık 2013
Müzakere ve Farklı Boyutları Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Ulusal Gediz Üniversitesi Yayınları 2012
Mobile Information Communication Technologies Adoption in Developing Countries Effects and Implications Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası IGI Global 2011
E Strategies for Resource Management Systems Planning and Implementation Bilimsel Kitap Bölüm(ler) Uluslararası IGI Global 2011

Ders Adı Öğrenim Dönem Dil Saat
Tüketici Davranışı Lisans 2018-2019 Türkçe 3
Müşteri İlişkileri Yönetimi Lisans 2018-2019 Türkçe 3
Customer Relationship Management Lisans 2018-2019 İngilizce 3
Consumer Behavior Lisans 2018-2019 İngilizce 3
Pazarlama Yönetimi Lisans 2017-2018 Türkçe 3
Pazarlama Yönetimi Lisans 2017-2018 Türkçe 6
Müşteri İlişkileri Yönetimi Lisans 2017-2018 Türkçe 3
Marketing Management Lisans 2017-2018 İngilizce 3
Dijital Pazarlama Lisans 2017-2018 Türkçe 3
Digital Marketing Lisans 2017-2018 İngilizce 3
Customer Relationship Management Lisans 2017-2018 İngilizce 3
PAZARLAMA YÖNETİMİ Lisans 2016-2017 Türkçe 6
KÜLTÜRLER ARASI İLETİŞİM VE ETİK Lisans 2016-2017 Türkçe 6
INTERNATIONAL MARKETING Lisans 2016-2017 İngilizce 3
CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT Lisans 2016-2017 İngilizce 3
CONSUMER BEHAVIOR Lisans 2016-2017 İngilizce 3
BRAND MANAGEMENT Lisans 2016-2017 İngilizce 3
PRINCIPLES OF MARKETING Lisans 2015-2016 İngilizce 3
MARKETING MANAGEMENT Yüksek Lisans 2015-2016 İngilizce 3
MARKETING COMMUNICATION Lisans 2015-2016 İngilizce 3
CONSUMER BEHAVIOR Lisans 2015-2016 İngilizce 3
TÜKETİCİ DAVRANIŞI Lisans 2014-2015 Türkçe 3
PRINCIPLES OF MARKETING Lisans 2014-2015 İngilizce 3
PAZARLAMA YÖNETİMİ Lisans 2014-2015 Türkçe 3
MARKETING MANAGEMENT Yüksek Lisans 2014-2015 İngilizce 3
MARKETING MANAGEMENT Lisans 2014-2015 İngilizce 3
INTERNATIONAL MARKETING Lisans 2014-2015 İngilizce 3
CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT Lisans 2014-2015 İngilizce 3
CONSUMER BEHAVIOR Lisans 2014-2015 İngilizce 3
RESEARCH METHODS IN ADMINISTRATIVE SCIENCES Lisans 2013-2014 İngilizce 3
PAZARLAMANIN TEMELLERI Lisans 2013-2014 Türkçe 9
PAZARLAMA YÖNETİMİ Lisans 2013-2014 Türkçe 6
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ Lisans 2013-2014 Türkçe 3
MARKETING MANAGEMENT Yüksek Lisans 2013-2014 İngilizce 3
CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT Lisans 2013-2014 İngilizce 3
TÜKETİCİ DAVRANIŞI Lisans 2012-2013 Türkçe 3
PAZARLAMANIN TEMELLERİ Lisans 2012-2013 Türkçe 9
PAZARLAMA YÖNETİMİ Lisans 2012-2013 Türkçe 6
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ Lisans 2012-2013 Türkçe 3
MULTINATIONAL MARKETING MANAGEMENT Yüksek Lisans 2012-2013 İngilizce 3
CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT Lisans 2012-2013 İngilizce 3
CONSUMER BEHAVİOR Lisans 2012-2013 İngilizce 3

Adı Tür Kapsam Başlangıç Yılı Bitiş Yılı
Applicability of mobile phone based e government services in Turkey:A strategic assessment TÜBİTAK PROJESİ ULUSAL 01.10.2007 01.09.2009

Adı Kapsam Tür Yıl
Xenophilia Brand Origin Corporate and Country Image Direct and Indirect Effects on Consumers Foreign Product Purchases, 18. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ Ulusal Tam metin bildiri 19.06.2013
How to Manage Brands, Yaşar University 2nd International Conference on Business, Management and Economics (ICBME) Uluslararası Tam metin bildiri 15.06.2006
Service Quality in Business to Business Marketing Do the Corporate Top Management and Culture Contribute to Success, 19th Annual Frontiers in Service Conference (American Marketing Association) Uluslararası Özet bildiri 10.06.2010
Consumer Ethnocentrism Country of Origin COO Nationalism Patriotism and Internationalism Direct and Indirect Effects on Consumers Intention to Buy Foreign Products, European Marketing Academy (EMAC) 42th Annual Conference Uluslararası Tam metin bildiri 04.06.2013
Entrepreneurial Marketing, Ankara University International Conference on Marketing and Entrepreneurship (AUMEC) Uluslararası Tam metin bildiri 01.09.2009
Anticipating Undesired Effects Encountering Civil Servants Resistance within M municipalities in Turkey, 11th Global Business and Technology Association (GBATA) Conference: Business Strategies and Technological Innovations for Sustainable Development: Creating Global Prosperity for Humanity Uluslararası Tam metin bildiri 01.09.2009