Yerleşkeler

Prof. Dr. Erdoğan TAŞKIN

Prof. Dr. Erdoğan TAŞKIN
Uluslararası Ticaret (İngilizce) Bölümü|Bölüm Başkanı, Uluslararası Ticaret (İngilizce) Bölümü|Öğretim Üyesi
E-mail : erdogantaskin@beykent.edu.tr

Üniversite Derece Alan Yıl
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ Doktora ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK (DR) 1986
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ Yüksek Lisans 1984
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ Lisans İŞLETME BÖLÜMÜ 1981

Bölüm Unvan Üniversite Başlangıç Yılı Bitiş Yılı
ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ PROFESÖR BEYKENT ÜNİVERSİTESİ 2015
İŞLETME BÖLÜMÜ PROFESÖR NUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ 2011 2015
ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK BÖLÜMÜ DOÇENT HALİÇ ÜNİVERSİTESİ 2001 2011
İŞLETME BÖLÜMÜ YARDIMCI DOÇENT KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ 1999 2001
DIŞ TİCARET BÖLÜMÜ ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DR) İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ 1990 1998
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ 1982 1987

Doktora Tezleri
Tez Adı Danışmanlık Türü Tarih Tez Durumu
Yeşil pazarlama stratejileri ve amaçlara etkisi üzerine işletmelerde bir araştırma Doktora 2019 Tamamlandı
Değer temelli sağlık hizmetleri pazarlamasına stratejik yaklaşımlar: Bir model önerisi Doktora 2019 Tamamlandı
Sanal bankacılık uygulamalarına yönelik adaptasyonun algılanan müşteri değeri ve müşteri sadakati üzerine etkisi Doktora 2019 Tamamlandı
Sosyal medya pazarlama uygulamalarına ilişkin algının tüketicilerin marka bağlılığı ve satın alma niyetlerine etkisi Doktora 2019 Tamamlandı
Yüksek Lisans Tezleri
Tez Adı Danışmanlık Türü Tarih Tez Durumu
Çalışanların iş tatmini ve örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki: Havayolu taşımacılığında görev yapan kabin memurları üzerine bir araştırma Yüksek Lisans 2019 Tamamlandı
Sanal pazarlamada "bloggerlar" ve ev tekstili ürünlerinin tüketicinin satın alma kararlarına etkisinin incelenmesi Yüksek Lisans 2018 Tamamlandı
Müşteri memnuniyeti ve hizmet sektöründe ölçülmesi Yüksek Lisans 2018 Tamamlandı
Süpermarketlerde plansız satın alınan kategorilerin raf ve teşhirde sergilenmesiyle alışverişçi ve perakendeciye kattığı değer: Atıştırmalık örneği Yüksek Lisans 2018 Tamamlandı
Pazarlama yönetimi etkinliği ve uygulamada ölçülmesi Yüksek Lisans 2017 Tamamlandı
E-ticaret sitelerine ziyareti etkileyen faktörler ve tüketiciler üzerinde bir uygulama Yüksek Lisans 2017 Tamamlandı
Yalın üretim sistemleri ve sanayi işletmelerinde incelenmesi Yüksek Lisans 2017 Tamamlandı
Sosyal Mecranın ve Sanal Pazarlamanın Gelişiminin Marka Üzerine Etkisi Yüksek Lisans 2017 Devam Ediyor
Doğrudan yabancı yatırımlar ve Kosova ekonomisindeki Türk yatırımların incelenmesi Yüksek Lisans 2017 Tamamlandı
POS cihazı ve kredi kartı kullanımının ticari yaşamdaki yeri ve önemi Yüksek Lisans 2010 Tamamlandı
Çağdaş pazarlamanın modern sunumu yüzen fuarlar Yüksek Lisans 2009 Tamamlandı
Uluslararası pazarlamada yeni eğilimler ve bir araştırma Yüksek Lisans 2009 Tamamlandı
Satış geliştirme yöntemi olarak fuarcılık ve güncel bir uygulama Yüksek Lisans 2009 Tamamlandı
Markalı ürünlerin pazarlanması ve bir uygulama Yüksek Lisans 2008 Tamamlandı
İşletmelerden tüketicilere elektronik ticaret ve incelenmesi Yüksek Lisans 2008 Tamamlandı

Makale Adı Tür Yıl
Yöneticinin Rubikon u Geçmesi Özgün Makale 2014
Yaşlı Şeytanın Hükümdarı Beş Yüz Yıldır İktidarda Özgün Makale 2014
Hızlandırılmış Pazarlama ve Uygulamadan Örnekler Özgün Makale 2014
İşletmelerde Değişim Stratejisi Özgün Makale 2014

Kitap Adı Tür Katkı Düzeyi Kapsam Yayınevi Yıl
ULUSLARARASI PAZARLAMA Ders Kitabı Tümü Ulusal TÜRKMEN KİTAPEVİ 2017
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ Ders Kitabı Tümü Ulusal PAPATYA 2014
İŞLETME YÖNETİMİ İLKELERİ Ders Kitabı Tümü Ulusal NOBEL 2013
SATIŞ TEKNİKLERİ EĞİTİMİ Ders Kitabı Tümü Ulusal PAPATYA 2012
SATIŞ ARKADAŞINIZ-KİŞİSEL SATIŞ VE SATIŞ YÖNETİMİ Ders Kitabı Tümü Ulusal TÜRKMEN KİTAPEVİ 2010
PAZARLAMA ESASLARI-TEMEL PAZARLAMA İLKE VE UYGULAMALARI Ders Kitabı Tümü Ulusal TÜRKMEN 2009
SATIŞÇILARIN YÖNETİMİ Bilimsel Kitap Tümü Ulusal ERKO 2007
SATIŞÇILARA ÖNERİLER-SATIŞ MESLEĞİNDE BAŞARININ YÖNTEMLERİ Ders Kitabı Tümü Ulusal PAPATYA YAYINCILIK 2006
İŞLETME ÜZERİNE DÜŞÜNCELER-YÖNETİM PAZARLAMA SATIŞ Bilimsel Kitap Tümü Ulusal TÜRKMEN KİTAPEVİ 2005
SATIŞ YÖNETİMİ EĞİTİMİ Bilimsel Kitap Tümü Ulusal PAPATYA 2001
İŞLETME YÖNETİMİNDE EĞİTİM VE GELİŞTİRME Ders Kitabı Tümü Ulusal PAPATYA 2001

Ders Adı Öğrenim Dönem Dil Saat
SATIŞ YÖNETİMİ Yüksek Lisans 2018-2019 Türkçe 1
PAZARLAMA YÖNETİMİ Lisans 2018-2019 Türkçe 1
KÜRESEL PAZARLAMA Lisans 2018-2019 İngilizce 1
KÜRESEL PAZARLAMA Yüksek Lisans 2018-2019 Türkçe 1
SATIŞ YÖNETİMİ Yüksek Lisans 2017-2018 Türkçe 1
PAZARLAMA YÖNETİMİ Yüksek Lisans 2017-2018 Türkçe 1
PAZARLAMA YÖNETİMİ Lisans 2013-2014 Türkçe 3
PAZARLAMA İLKELERİ Lisans 2013-2014 Türkçe 3
İŞLETME YÖNETİMİ UYGULAMALARI Yüksek Lisans 2013-2014 Türkçe 3
İŞLETME YÖNETİMİ Lisans 2013-2014 Türkçe 3
DIŞ TİCARET SEMİNERİ I Yüksek Lisans 2013-2014 Türkçe 3
İŞLETME YÖNETİMİ UYGULAMALARI Yüksek Lisans 2012-2013 Türkçe 3
İŞLETME YÖNETİMİ Lisans 2012-2013 Türkçe 3
PAZARLAMA İLKELERİ Lisans 2011-2012 Türkçe 3

Adı Kapsam Tür Yıl
Satış Gücü Nitelikleri ve İstatistik Değerlendirmesi Fazıl Güler ile birlikte 3 Kobiler ve Verimlilik Kongresi 17 18 Kasım 2006 s 363 372, 3.KOBİLER VE VERİMLİLİK KONGRESİ Ulusal Tam metin bildiri
Müşteri Memnuniyeti Önerileri Bir Bankada Çalışanlara Ulaşan Şikâyetlerin İstatistik Analizi, 2.Kobiler ve Verimlilik Kongresi Ulusal Tam metin bildiri

Adı Üyelik Durumu Yıl
İŞLETME BÖLÜMÜ Başkan 2011

Üniversite Bölüm Görev Başlangıç Yılı Bitiş Yılı
BEYKENT ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ Bölüm Bşk. 2015
NUH NACİ YAZGAN ÜNİVERSİTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ Bölüm Bşk. 2011 2015
HALİÇ ÜNİVERSİTESİ Rektör Yardımcısı 2009 2010
HALİÇ ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK BÖLÜMÜ Bölüm Bşk. 2001 2011
KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ İŞLETME PR. Bölüm Bşk. 1998 2001