Yerleşkeler

Dr. Öğr. Üyesi Bilge BAYKAL

Dr. Öğr. Üyesi Bilge BAYKAL
İşletme (İngilizce) Bölümü|Öğretim Üyesi
E-mail : bilgebaykal@beykent.edu.tr

Üniversite Derece Alan Yıl
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ Doktora İŞLETME BÖLÜMÜ 2016
MARMARA ÜNİVERSİTESİ Yüksek Lisans İŞLETME BÖLÜMÜ (İNGİLİZCE) 2009
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ Lisans İŞLETME BÖLÜMÜ 1994

Makale Adı Tür Yıl
The Effect of E-Service Quality on Customer Perception Özgün Makale 2016
A New Approach to Strategic Planning in Entrepreneurial Process: Effectuation Özgün Makale 2015
The Effects of Corporate Brand Personality on Customer Satisfaction and Loyalty in Turkish Automotive Sector Özgün Makale 2013

Adı Kapsam Tür Yıl
A New Study of Scale Development for Entrepreneurial Orientation, 39th Annual Northeast Business and Economics Conference Uluslararası Özet bildiri 27.07.2012
Job Attribute Preferences of Marketing Employees in Turkish Banking Sector, ASMMR, Asian Business Research Conference Uluslararası Tam metin bildiri 16.09.2014
Sosyal Ağlardan Alınan Tavsiyelerin Tüketicilerin Satın Alma Eğilimine Etkisi, 20. Ulusal Pazarlama Kongresi Ulusal Tam metin bildiri 13.06.2015
A CONJOINT ANALYSIS: THE EFFECT OF E-SERVICE QUALITY ON ONLINE CUSTOMER SATISFACTION, ICMS 2013, International Conference on Marketing Studies Uluslararası Tam metin bildiri 08.09.2013
Blending Emotional and Functional Attributes for Customer Experience Design: A Qualitative Study on a Mobile Application Project in Turkey, 18th International Product Development Management Conference, EIASM, Delft, Netherlands Uluslararası Tam metin bildiri 07.07.2011